FANDOM

Leki
Pierrotleki 2
Vorige Gastpersonages

Actrice

Karoline Kamosi

Debuut

9 januari 2012

Einde

30 januari 2012

Reden

Ontwikkelingshulp in buitenland

38

Algemene Informatie

Leki is een gastpersonage dat van 9 januari 2012 tot en met 30 januari 2012 vertolkt wordt door Karoline Kamosi.

Verhaallijnen

Wanneer Pierrot Van den Bossche en Evy Hermans op reis gaan naar Afrika, leren ze Leki kennen als iemand die werkt bij Vredeseilanden. Pierrot is meteen onder de indruk van haar, omdat ze zich zo hard inzet voor de mensen in Benin.

Terug thuis, blijft Pierrot contact houden met haar via e-mail. Wanneer Leki vraagt of hij terug wil komen naar Afrika, moet Pierrot hier niet eens over nadenken. Niet veel later keert hij terug, dit keer zonder Evy.

Eens in Afrika gekomen, brengt Pierrot heel de dag door samen met Leki. Ze gaan samen van dorp tot dorp om de mensen te bezoeken en te helpen. Samen proberen ze ook de papieren en certificaten in orde te krijgen. Pierrot vertelt ook aan Leontine, een boerin uit de streek die een organisatie leidt voor de arme boeren in Benin, dat er een lading weegschalen op komst is.

Leki en Pierrot beginnen steeds dichter naar elkaar te groeien. Na een wild feestje, worden ze samen wakker in hetzelfde bed... De twee worden smoorverliefd op elkaar en Pierrot wil in Benin blijven. Toch keert hij terug naar België na een boze e-mail van Anna Dierckx.

Trivia