FANDOM

Liesbeth Thielens
Seizoenen 2 • onbekend • 18 LiesbethThielens
Eerste verschijning 1993
Laatste verschijning Aflevering 4001 - 8 januari 2009
Gespeeld door Katrien Devos (voorheen een andere onbekende actrice)

Kinderen Gwendy Thielens
Ouders Albert Thielens en † onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenTriviaFoto's

Algemene Informatie

Liesbeth Thielens is een gastpersonage dat in de beginjaren in beeld kwam. Het personage keert kort terug van 7 tot en met 8 januari 2009.

Familie en Liefdesleven

Liesbeth is een van de twee dochters van Albert Thielens, naast Ina Thielens. Het is niet bekend in welke mate beide zussen contact hebben met elkaar. Uit een eerste huwelijk heeft Liesbeth een dochter, genaamd Gwendy Thielens. In de 4000ste aflevering blijkt dat ze inmiddels van haar man gescheiden is zich heeft verloofd met ene Bruno Bostoen. Het is niet bekend of de twee uiteindelijk getrouwd zijn, noch of ze überhaupt nog samen zijn.

Trivia

Bij de comeback van Liesbeth in 2009 wordt maar weinig rekening gehouden met de manier waarop ze in de beginjaren werd voorgesteld. Ze was toen een deftig voorkomende, stijf geklede dame. In 2009 is ze plots een extravert en ietwat marginaal persoon met de bijhorende stereotiepe kledingstijl, een eigenschap die ze kennelijk ook aan haar dochter heeft doorgegeven. Ook lijkt het alsof ze behalve Anna nog nooit iemand van de familie Van den Bossche heeft ontmoet, terwijl het tegendeel waar is.

Foto's