FANDOM

Woningen

Bewoners

Veronique Van den Bossche verhuist naar deze loft gedurende het 23ste seizoen. Ze vormde toen een koppel met Rudi Verbiest en ze wilde niet langer bij haar moeder blijven wonen. Rudi heeft echter niet lang in de loft gewoont, want de twee gaan uit elkaar. Na de breuk tussen hem en Veronique, verliet Rudi de loft en keerde hij terug naar zijn eigen appartement.

Tijdens het 24ste seizoen trekt Cédric Van de Caveye bij zijn moeder in, hoewel hij af en toe gaat logeren bij Marie-Rose De Putter en Mathias Moelaert. Door de moeilijke relatie tussen moeder en zoon, gaat Cédric op internaat en verblijft hij slechts in het weekend bij Veronique. Tijdens het 25ste seizoen neemt Mathias Moelaert hier zijn intrek nadat hij een relatie begint met Veronique. In december 2015 beslist Veronique het huis van Leen te kopen en verhuist met haar gezin naar daar. De loft komt voor het laatst in beeld in november 2015.

Vorige Bewoners

Foto's

Trivia

  • Dit is geen decor, maar een echt gebouw volledig ingericht door decorbouwers van vtm. Het gebouw bevindt zich bovendien in Gent, niet in Boortmeerbeek waar de studio's van Familie zich bevinden.