FANDOM

Lulu-aertgeerts
Lulu Aertgeerts
(Schoten, 6 juni 1963) is een Vlaamse actrice en choreografe.

Jarenlang was ze actief in de musical afdeling van het Koninklijk Ballet van Vlaanderen met hoofdrollen in Me and my girl, Hello Dolly en Chicago. Ze nam ook de regie en/of choreografie van nog meer theaterstukken voor haar rekening.

In 2005 regisseerde ze De Holiday Love Show met Marijke Hofkens en Kurt Rogiers. Dan volgde een rol in de Abba-musical Mamma Mia. In 2008 toerde ze samen met Wanda Joosten, Myriam Bronzwaar en Marijke Hofkens rond met Moeders! De zwangerschapskomedie. Aertgeerts was in 2010 te zien in de musical Dans der Vampieren, als Rebecca.

Op televisie had ze rollen in de televisieseries Postbus X, Wittekerke en Familie en gastrollen in onder andere Witse en Zone Stad. In 1989 probeerde ze het ooit in de VTM Soundmixshow.

Ze is de bewegingscoach in de opeenvolgende seizoenen van Idool en X Factor. Lulu Aertgeerts is als docent vast verbonden met de musicalafdeling van het Koninklijk Conservatorium Brussel.

Lulu Aertgeerts is gescheiden en heeft een tweeling (twee zonen) geboren in 2000.

Jaar Programma Rol Soort Foto
2013 Aspe Rita Baetseleer Serie - gastrol
2012 Danni Lowinski Martine Serie - gastrol
2008 Zone Stad Patricia Knaepen Serie - gastrol
2006 Witse Secretaresse Serie - gastrol
2005 - 2007 Familie Eline Vaerenbergh Soap - hoofdrol
DSC 0049 7
1994 - 2004 Wittekerke Joke Collin Soap - hoofdrol
25747
1996 Lili & Marleen Rina Serie - gastrol
1989 - 1994 Postbus X Ilse Hiks Serie - hoofdrol
Hqdefaulteline