FANDOM

Maaike Daems
Seizoenen 1920 Familie4629
Eerste verschijning Aflevering 4161 - 16 september 2009
Laatste verschijning Aflevering 4630 - 20 mei 2011
Gespeeld door Onbekend

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Maaike Daems is een gastpersonage dat van 16 september 2009 tot en met 20 mei 2011 vertolkt wordt door een onbekende actrice.

Studies en Beroepsleven

Maaike is de nieuwe stagiaire in het Algemeen Ziekenhuis en dus een collega van onder andere Leen Van den Bossche, Mieke Van den Bossche, Linda Desmet, Morgane Maes en Paul Jacobs.

Verhaallijnen

Dokter Paul Jacobs heeft veel aandacht voor Maaike, de nieuwe stagiaire in het Algemeen Ziekenhuis. Mieke Van den Bossche houdt hem in de gaten en gaat de confrontatie met hem aan, want de vrouwenzot in Paul komt alweer naar boven. Paul kan het namelijk niet laten om handtastelijk te zijn tegenover Maaike en met haar te flirten, terwijl hij verloofd is met Leen Van den Bossche. Wanneer Pauls gedrag uitkomt, zoekt stilaan niemand nog toenadering tot hem. Ook Maaike verkiest Morgane Maes haar verjaardag boven die van hem. Ondanks de feiten speelt Paul het klaar om de nacht met Maaike door te brengen.

Maaike wordt ontslagen uit het ziekenhuis nadat ze de dief blijkt te zijn. Ze stal andermans geld omdat ze kampt met een gokverslaving. Victor verwees haar door naar therapie. Collega's Mieke en Linda betreuren haar ontslag. Trudy is blij dat haar patiënte Julie niet de dader is en eist bij Paul dat hij zijn excuses tegenover haar aanbiedt.

Foto's

Binnenkort