FANDOM

Huidige Relaties: Maarten en Evy

Seizoen 16 - 17

Familie3384
Familie3494
85
Evy s18 1
11187225 10153322726372491 8756233912037140652 o
Foto3Aflevering5602
S26 afl5858 002
Familie 6101 001
Familie 6109 001

Maarten Van den Bossche en Evy Hermans leren elkaar kennen in oktober 2006, tijdens het zestiende seizoen. Maarten had op dat moment nog een relatie met de verlegen Annick Schoonbaert. Wanneer hij Evy beter leert kennen, wordt hij halsoverkop verliefd op haar. De twee starten aanvankelijk stiekem een relatie en proberen dit verborgen te houden voor Annick en hun omgeving. Uiteindelijk komt Annick het toch te weten en dat zorgt voor een breuk tussen haar en Maarten. Dit geeft Maarten en Evy de doorslag om een relatie te beginnen in het openbaar.

Maarten was altijd een grote steun voor Evy tijdens moeilijke periodes. Hij hielp haar mee in de zoektocht naar haar biologische vader, André Verhelst, en waakte bovendien in het ziekenhuis over Evy wanneer ze geopereerd moest worden aan haar hart. Maar tijdens het zeventiende seizoen liep de relatie echter stuk. Na de operatie van Evy was er veel veranderd tussen het koppel, vooral op seksueel vlak. Bovendien werd Evy smoorverliefd op Maartens neef: Pierrot Van den Bossche. Al snel begint ze een affaire met Pierrot. Evy's relatie met Maarten loopt op de klippen, maar uiteindelijk kan hij dit een plaats geven.

Seizoen 18 - 23

Terwijl Evy Hermans opnieuw het liefdesgeluk gevonden heeft bij Pierrot Van den Bossche, heeft Maarten Van den Bossche verschillende relaties gehad de jaren daarop, met onder andere Caro Goossens en Roos Sterckx. Ondanks hun relatiebreuk zijn Maarten en Evy steeds goede vrienden gebleven, die af en toe elkaar bijstonden met raad en daad. Samen met zijn laatste lief, Roos Sterckx, vertrekt Maarten uiteindelijk op wereldreis tijdens het tweeëntwintigste seizoen. Een jaar later, tijdens het drieëntwintigste seizoen, keert Maarten terug naar België nadat hij en Roos ontvoerd werden door extremisten.

Seizoen 24

Na de dood van Roos Sterckx tijdens dit seizoen groeien Maarten Van den Bossche en Evy Hermans opnieuw dichter naar elkaar toe. Meer bepaald wanneer ze zich samen op een undercoveropdracht van Maarten focussen. Wanneer Evy terug gevoelens krijgt voor Maarten, heeft ze twijfels omdat ze vreest dat Maarten mentaal en fysiek nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Uiteindelijk komt het tot een kus en loopt Evy op wolkjes. Maarten krijgt al snel spijt van de kus en probeert Evy op een rustige manier uit te leggen dat hij er nog niet klaar voor is.

Seizoen 25

Tijdens dit seizoen bevalt Evy Hermans van haar zoontje Alex Hermans. Pas in 2018 biecht ze op dat Maarten Van den Bossche de biologische vader van Alex is.

Seizoen 26

Maarten Van den Bossche bevindt zich nog steeds in het buitenland, meer bepaald in India. Tijdens de eindejaarsfeesten stuurt hij een videoboodschap naar de familie Van den Bossche, maar wordt er niet vermeld dat hij contact heeft gehad met Evy Hermans.

Seizoen 27

In het voorjaar van 2018 verneemt Evy Hermans dat Maarten Van den Bossche terug in het land is. Ze maakt het vervolgens uit met haar lief, Stan Lauwers, biecht Maarten Van den Bossche op dat hij de biologische vader is van de overleden Alex Hermans en begint zelfs terug een relatie met Maarten. Maar Stan kan dit moeilijk een plaats geven en is uit op wraak.