Fandom

Familie Wiki

Magda

2,827pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Magda
Seizoenen 21 9-51-20120317154735
Eerste verschijning Aflevering 4813 - 21 maart 2012
Laatste verschijning Aflevering 4830 - 13 april 2012
Gespeeld door Mitta Van der Maat

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Magda is een gastpersonage dat van 21 maart 2012 tot en met 13 april 2012 vertolkt wordt door Mitta Van der Maat.

Familie en Liefdesleven

Magda verloor haar echtgenoot en bleef lange tijd alleen voor ze André Beynens leerde kennen. De twee verhuizen samen naar Frankrijk.

Verhaallijnen

Magda en André leren elkaar kennen in de Jan en Alleman nadat André haar hond gevonden had en naar het asiel had gebracht. Magda en André kunnen het meteen goed met elkaar vinden omdat ze allebei verzot zijn op honden. Magda droomt er zelfs van om een tehuis voor windhonden op te richten in Frankrijk.

Magda en André spreken voor een tweede keer af wanneer Magda met haar honden gaat wandelen. Magda vertelt dat haar man enkele jaren geleden overleden is en dat ze sindsdien weduwe is. Maar na een misverstand, verdwijnt Magda plotseling omdat ze denkt dat André een relatie heeft met Rita Van den Bossche. Dankzij Rita wordt dit misverstand gelukkig snel van de baan geveegd en Magda en André groeien dichter naar elkaar toe tot er een kus komt.

De twee zijn dolverliefd op elkaar, maar Magda vreest dat hun relatie niet lang zal duren wanneer ze naar Frankrijk wil vertrekken. André besluit uiteindelijk om zijn oude leventje achter te laten en mee te gaan naar Frankrijk met haar.

Foto's