Fandom

Familie Wiki

Manou Van Steen

2,828pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Manuela 'Manou' Van Steen
Seizoenen 34567 480px-Manou seizoen7Portret
Eerste verschijning 1993
Laatste verschijning 1997
Gespeeld door Tania Kloek

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieLiefdeslevenVerhaallijnenTriviaGeneriekSlideshowLees Meer

Algemene Informatie

Manou Van Steen is een hoofdpersonage dat van 1993 tot en met 1997 wordt vertolkt door Tania Kloek.  

Liefdesleven

Als jonge vrouw had Manou een serieuze relatie met Willy De Clippeleire. Hij nam echter deel aan een racewedstrijd met zelfgemaakte auto's en overleed tijdens de reis. Tijdens het 6de seizoen wordt Manou verliefd op René D'hollander en de twee trouwen in Schotland. Hun liefdesgeluk bleef ook niet duren omdat Manou meer over zijn verleden te weten komt. Er volgt een scheiding en Manou verdwijnt uit zijn leven. 

Verhaallijnen

Manou is jarenlang secretaresse geweest bij VDB Electronics. Haar wilde levensstijl zorgde er echter voor dat ze met de job kapt. Maar niet voor ze René D'hollander, de broer van Els D'hollander, aan de haak slaat. Zij trouwen op een geheime locatie in Schotland. Op oudejaarsavond worden op een feestje bij Guido Van den Bossche geheel onverwachts de "amateurbeelden" van het Schotse huwelijk van Manou en René getoond. Later volgt er een scheiding tussen de twee en verdwijnt Manou uit de serie.

Trivia

  • Tijdens de eerste maanden werd Manou altijd aangesproken als 'Manuela'. Pas nadien kreeg ze de bijnaam 'Manou'. 

Generiek

Slideshow