FANDOM

Manu
Seizoenen 16 ManuProfiel
Eerste verschijning Mei 2007
Laatste verschijning Aflevering 3621 - 16 juni 2007
Gespeeld door Maarten Verschelden

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnen

Algemene Informatie

Manu is een gastpersonage dat van mei tot en met 16 juni 2007 vertolkt werd door Maarten Verschelden.

Verhaallijnen

Familie3621

Manu is de nieuwe liefde van Leen Van den Bossche. Dit is tot grote ergernis van Khalil, want hij houdt ook nog steeds van Leen. Hij controleert de twee voortdurend en stoort hun in hun privacy. Manu en Leen pikken dit niet.

Even later ziet Khalil hoe een jongen door een paar mensen in elkaar wordt geklopt. Manu is één van die mensen. Wat later blijkt dat hij een gevaarlijke drugsdealer is. Kahil probeert Leen te waarschuwen, maar hij wil hem niet geloven. Ze vertelt hem dat hij haar moet gerust laten. Wanneer Leen de zogenaamde 'leugens' vertelt aan Manu, bedreigt hij met de bende Khalil. Wanneer Leen hem later weer niet gelooft, besluit hij om toch afstand te nemen.

Leen vindt later zelf een pakje cocaïne terug in de rugzak van Manu, waarop ze door hem wordt betrapt. Ze dreigt naar de politie te stappen, maar dat laat hij niet zomaar gebeuren. Hij ontvoert haar samen met de bende. Ze dreigen haar zelfs een overdosis toe te dienen. Maarten Van den Bossche maakt zich ondertussen zorgen omdat hij zijn zus nergens kan vinden. Hij gaat samen met Jan Van den Bossche naar de woning van Manu, waar hij een hulpkreet van Leen opvangt. Maarten weet zowel Manu als zijn compagnon uit te schakelen.

Jan, Maarten en Leen kunnen ontsnappen en contacteren ze politie. Voordat die aankomen zijn, is de bende echter al kunnen vluchten. Een week later krijgt Leen een telefoontje. Manu en zijn bendeleden zijn dan toch gearresteerd.