FANDOM

Martina Hassaert
Seizoenen 24 MartinaProfiel24
Eerste verschijning Aflevering 5421 - 5 januari 2015
Laatste verschijning Aflevering 5433 - 21 januari 2015
Gespeeld door Karolien De Beck

Kinderen Joppe Hassaert
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Martina Hassaert is een gastpersonage dat van 5 januari 2015 tot en met 21 januari 2015 vertolkt wordt door Karolien De Beck.

Verhaallijnen

Martina is de moeder van Joppe Hassaert, waarmee Rudi Verbiest een gesprek voert over zijn geaardheid. Terwijl Martina haar zoon gewoon gelukkig wil zien, is het vooral zijn vader die niet wil aanvaarden dat Joppe homoseksueel is. Het komt tot fysiek geweld tussen de twee en Martina staat machteloos. Rudi en de friends spreken samen met Martina af om Joppe een tijdje bij hen te laten komen wonen, totdat Martina's man een beetje heeft kunnen wennen aan het nieuws.

Omdat Rudi Joppe zoveel steunt, wordt Joppe stilletjes aan verliefd op hem. Zjef De Mulder krijgt dit een beetje in de gaten en waarschuwt Rudi, maar Rudi gelooft hem niet. Joppe denkt dat Rudi verliefd op hem is aangezien hij een fotoshoot voor hem geregeld heeft, wat eigenlijk op aandringen van Joppe zelf was. Wanneer Rudi Joppe afwijst, voelt hij zich gekwetst. Joppe geeft hem aan bij de politie voor aanranding van een minderjarige. Rudi belandt hierdoor in de gevangenis. Een tijdje later ziet Joppe in dat hij fout bezig is en trekt zijn beschuldigingen in. Martina en Joppe komen zich excuseren bij Rudi en de friends over wat er allemaal gebeurd is de voorbije weken.

Foto's