FANDOM

Myriam Beynens
Seizoenen 21 MyriamProfiel21
Eerste verschijning Aflevering 4706 - 24 oktober 2011
Laatste verschijning Aflevering 4745 - 16 december 2011
Gespeeld door Camilia Blereau

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Myriam Beynens was een gastpersonage dat van 24 oktober tot 16 december 2011 vertolkt wordt door Camilia Blereau.

Familie en Liefdesleven

Myriam was jarenlang getrouwd met André Beynens, maar de twee hadden allesbehalve een perfect huwelijk. Myriam kan namelijk zeer agressief uit de hoek komen en slaat André bij het minste geschil. De twee hebben geen kinderen, maar wel een hondje: Loekie. Uiteindelijk komt André voor zichzelf op en vraagt hij de scheiding aan. Myriam verhuist naar Benidorm, waar ze een nieuw leven begint.

Verhaallijnen

Myriam is al jaren getrouwd met André Beynens. Hun huwelijk bleef kinderloos, maar ze hebben wel een hondje dat ze allebei als hun kindje aanschouwen. Het echtpaar noemt elkaar dan ook 'moeke' en 'vake'.

André wordt in het ziekenhuis binnengebracht nadat hij een zware val maakte met zijn fiets. Hij moet er enkele dagen blijven en Myriam komt hem elke dag bezoeken. Al snel blijkt dat Myriam geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken. Als ze haar geduld verliest begint ze Dré te slaan, waardoor hij steeds meer verwondingen krijgt. Victor Praet besluit om met haar te praten over zijn nieuwe letsels, maar dit maakt het alleen maar erger. Uiteindelijk kan Victor haar betrappen wanneer ze hem nog eens slaat.

Dré beslist om Myriam te vergeven en ze staan op punt om samen een nieuw leven te beginnen in Benidorm. Toch kan Myriam haar kalmte niet bewaren en Dré besluit haar te verlaten. Myriam probeert hem nog te overhalen om haar nog een kans te geven, maar Dré heeft zijn besluit genomen en samen met Rita Van den Bossche zorgt hij ervoor dat de scheiding goed verloopt. Myriam besluit uiteindelijk om in haar eentje naar Benidorm te vertrekken.

Foto's