FANDOM

Patrick Holemans
Seizoenen 18 PatrickHolemans
Eerste verschijning Aflevering 3952 - 12 november 2008
Laatste verschijning Aflevering 4008 - 16 januari 2009
Gespeeld door Jeroen Maes

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Patrick Holemans is een gastpersonage dat van 12 november 2008 tot en met 16 januari 2009 wordt vertolkt door Jeroen Maes.

Familie en Liefdesleven

Hoewel Patrick veel geld heeft, heeft hij op vlak van de liefde niet veel geluk gehad. Patrick werd door de vrouwen steeds maar gezien als 'iemand om iets mee te gaan drinken' of 'iemand om mee te babbelen', maar nooit meer dan dat.

Wanneer Patrick aan de slag gaat bij VDB Electronics, wordt hij verliefd op Shirley Van Kets. Hij toont zijn liefde op een rare manier aan haar, namelijk door Shirley te stalken. Ondertussen werd Jan Van den Bossche (tijdelijk) ontslagen omdat alle bewijzen tegen hem waren, maar het was Patrick die Jan erin geluisd had.

Beroepsleven

Patrick werd door CEO ad interim Bert Van den Bossche aangenomen als de nieuwe verkoper van VDB Electronics. Wanneer hij wordt opgepakt voor stalking, wordt Patrick ontslagen door CEO Peter Van den Bossche.

Verhaallijnen

Patrick komt voor het eerst in beeld wanneer hij wordt aangenomen bij VDB Electronics als nieuwe verkoper. Bart Van den Bossche is niet blij met de beslissing van Bert Van den Bossche. Bart vindt namelijk dat hij geen hulp nodig heeft bij zijn functie en laat dit duidelijk merken aan Bert en zijn collega's. Patrick en Bart hebben dus vele discussies en meningsverschillen.

Hoewel Bart het niet goed met Patrick kan vinden, kan Shirley dat wel. Ze vindt hem een charmeur en begrijpt niet dat hij nog steeds single is. Patrick wordt al snel verliefd op haar, maar vertelt het niet aan Shirley. Hij toont zijn liefde door haar te stalken en ervoor te zorgen dat de sporen naar Jan leiden, waardoor Jan wordt ontslagen. Uiteindelijk kunnen Annelies Devos en Renaat Bosman de echte dader vinden en wordt Patrick opgepakt. Peter, Bart, Shirley en de rest van VDB bieden hun excuses aan tegenover Jan, die terug in dienst wordt genomen door Peter.

Foto's