FANDOM

Vorige Relaties: Paul en Nathalie

Seizoen 21 - 22

Paul Jacobs leerde Nathalie Debie kennen in de Jan en Alleman wanneer Nathalie er met enkele collega's van VDB iets komt drinken. Nathalie is net terug uit de VS en kent maar weinig mensen in haar omgeving en Paul wil maar al te graag Nathalie beter leren kennen. Hij vraagt haar mee uit eten en de twee worden verliefd. Paul gaat echter een beetje snel en hoopt dat Nathalie bij hem wil komen intrekken, iets waar zijn eerst weigerachtig tegenover staat. Tot Nathalie van gedachte veranderd en toch verhuist naar zijn woning.

De twee zijn een tijdje dolgelukkig met elkaar tot Nathalie plotseling weer gevoelens krijgt voor haar ex-man, Dirk Cockelaere. Ze krijgt het niet over haar hart om de waarheid aan Paul te vertellen en zonder dat Nathalie het weet heeft Paul zelfs al plannen om haar ten huwelijk te vragen. Ze kan het dus niet langer verzwijgen en ze vertelt hem de waarheid. Paul is er kapot en in combinatie met andere tegenslagen besluit hij zelfmoord te plegen. Hij overlijdt in het ziekenhuis.

Foto's