Fandom

Familie Wiki

Personages

2,826pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Op deze wikia wordt er een onderscheid gemaakt tussen de verschillende soorten personages. Zo heb je hoofdpersonages, nevenpersonages, terugkerende gastpersonages en nieuwe gastpersonages.

  • Hoofdpersonages zijn personages die lijfelijk te zien zijn in de generiek (of generieken) van een bepaald seizoen. Deze personages hebben een grote rol in de soap en behoren tot de vaste cast, met overschrijding van meer dan één seizoen.
  • Nevenpersonages zijn personages die niet in de generiek te zien zijn, maar wel een evenwaardige rol hebben als de hoofdpersonages. Deze personages behoren tot de vaste cast, met overschrijding van meer dan één seizoen.
  • Terugkerende gastpersonages zijn voormalige hoofdpersonages, nevenpersonages of gastpersonages die in een seizoen terugkeren voor een bepaalde tijd, eenmalig terugkeren of sporadisch opduiken in de soap.
  • Nieuwe gastpersonages zijn personages die voor het eerst op beeld verschijnen in een bepaald seizoen. Deze nieuwe personages duiken sporadisch op in de soap of zijn te zien voor een korte periode. Indien ze geliefd zijn bij de kijker, krijgen nieuwe gastpersonages de kans om in de toekomst uit te groeien tot de vaste hoofd- of nevencast.