FANDOM

Familie 5259 003

Wanneer Mathias en Peter naar Frankrijk gaan om biowijn af te halen voor de kookclub van Mathias vertelt Mathias aan Peter dat zijn zus niet ver uit de buurt woont van waar zij op dat moment zitten. Peter stelt voor om bij Mathias' zus op bezoek te gaan en na lang twijfelen stemt Mathias toe. Daar komt Delphine de deur openmaken. Zij stelt zich vragen en ze vraagt haar moeder hierover uit. Wanneer Agnes haar het verhaal van haar vader vertelt is Delphine op wraak uit en ze gaat voor een tijdje logeren bij haar nonkel Mathias, die volgens haar moeder al de schuld heeft aan de dood van Delphine's vader. Daar leert ze Peter kennen en ze is op zijn geld uit.

Wanneer hij en June van elkaar scheiden grijpt ze dan ook meteen haar kans. Ze gaat Peter helpen met het huishouden en met Louise. Ze maakt zich al snel onmisbaar bij Peter en Louise. Ze gaat zelfs een tijdje wonen bij Peter tot Louise terug naar Trudy gaat en zij keert weer terug naar Mathias en Marie-Rose. Niet veel later vraagt Peter zelf of Delphine bij hem komt inwonen. Ze stemt toe. Peter heeft duidelijk gevoelens voor haar, maar hij wil niet aan deze gevoelens toegeven en vraagt Delphine om opnieuw te vertrekken.

Daarna probeert Delphine zoveel mogelijk in de buurt van Peter te blijven en hem zoveel mogelijk te helpen, maar Peter reageert hier niet meer op. Ondertussen heeft hij namelijk al iemand anders op het oog, Elise Casters. Wanneer ze hun relatie officieel bekendmaken is Delphine hier dan ook helemaal niet blij mee en ze is heel jaloers. Wanneer Delphine en Elise alleen op kantoor zijn, maakt Delphine hier dan ook gretig gebruik van... Loopt Elise gevaar?