FANDOM

Vorige Relaties: Peter en Elise

Seizoen 23

Peter Van den Bossche en Elise Casters leren elkaar kennen op kantoor bij VDB. Elise runt een modellenbureau en doet moeilijk over de modellen die Rudi aanvankelijk wou. Peter kent haar, in het begin, alleen maar van aan de telefoon en iedereen denkt dat het een echt lelijk kreng is. Tot Elise naar het kantoor van Peter komt en hij wordt opslag verliefd. Ook zij heeft stiekem al een klein oogje op hem. Peter loopt op wolkjes tot hij hoort dat Elise een vriend heeft. Maar op een avond komt Elise uithuilen bij Peter nadat haar vriend haar heeft verteld dat hij haar bedrogen heeft. Niet veel later worden ze een koppel.

Ze willen hun relatie liever nog even geheim houden, maar Elise komt nogal veel op bezoek bij Peter op bureau. Delphine heeft al even door dat Peter iets heeft met Elise. Ze gaat dat dan ook rondvertellen in het bedrijf. Peter is deze roddels beu en hij besluit om hun relatie bekend te maken. Eerst aan zijn dochter en moeder en dan in het bedrijf, maar voor hij kan vertellen komt Louise binnen wanneer Peter en Elise aan het kussen zijn. Louise vindt dit helemaal niet erg en ze vindt het zelfs goed voor haar vader. Niet veel later gaan ze het ook aan Marie-Rose vertellen en ook zij is hier erg blij mee. En ook in het bedrijf gaan ze het bekendmaken, maar daar wist bijna iedereen het al.

Nu de relatie officieel bekendgemaakt is, is Delphine hier helemaal niet blij mee. Ze wil hen koste wat het kost uiteen drijven en installeert een spycam in de slaapkamer van Peter, waarmee ze een vrijpartij van de twee filmt en deze video op Peters laptop plaatst. Ze zorgt ervoor dat Elise dit te zien krijgt en hem voor pervert aanziet. Elise wil niets meer met Peter te maken hebben, maar komt er uiteindelijk achter dat alles een plan van Delphine was. Bij de confrontatie tussen beide dames komt het tot een schermutseling, waarbij Elise van de trap valt en sterft.

Foto's