FANDOM

Vorige Relaties: Peter en Jolien

Seizoen 8

Peter Van den Bossche keert terug uit Cuba, nadat gebleken is dat hij nog leeft. Hij gaat met zijn vader mee naar VDB Electronics, waar hij Jolien Stijnen leert kennen. Ze toont al meteen interesse in hem. Ze is helemaal in de ban van Peter en ze flirten er op kantoor dan ook op los, maar als Peter zijn oude liefde Babette Van Tichelen terugziet, probeert hij haar ook in te palmen. Hij probeert haar terug voor zich te winnen, maar Babette bezwijkt niet voor zijn charmes.

Seizoen 9

Peter en Jolien zijn een koppel, maar hij stelt haar nog niet meteen voor als zijn vaste vriendin. Voor Peter is het vooral om zich te amuseren, maar Jolien wilt een volwaardige relatie. Ondertussen wordt Peter nog altijd achtervolgt door de sekte van Salomon en hij gaat met Jolien naar Malta, maar hij maakt ondertussen ook plannen met Femke Maeterlinck, op wie hij een oogje heeft. De spanningen lopen in Malta hoog op, waardoor Jolien vertrekt. Femke neemt al snel haar plaats in en Peter en Jolien verbreken hun relatie.

Foto's