FANDOM

Vorige Relaties: Peter en Trudy

Seizoen 10 - 11

S10-136
Peter en trudy
Peter Van den Bossche en Trudy Tack de Rixart de Waremme belanden samen meermaals in bed omdat ze allebei een moeilijke periode achter de rug hebben. Peter heeft zijn vrouw Femke moeten achterlaten in een psychiatrische instelling, en Trudy wordt lastiggevallen door haar ex-vriendin Sarah De Kunst. Trudy en Peter willen hun relatie een kans geven, maar niet iedereen in de familie accepteert Trudy. Vooral Veronique vindt haar veel te wild voor Peter. Trudy en Peter gaan alsnog uit elkaar en Trudy besluit enkele weken uit te waaien in Egypte. 

Seizoen 12 - 19

Familie3381

Tegen alle verwachtingen in, worden Peter en Trudy terug een koppel. De familie begint Trudy ook steeds meer te aanvaarden omdat ze haar wilde levensstijl achterwege heeft gelaten. Iedereen leeft dan ook met Peter mee wanneer Trudy ontvoerd wordt door Sarah en Thomas en bijna om het leven komt in een tragisch vliegtuigongeluk. 

Door de bijna-dood-ervaring van Trudy, beseft Peter dat hij haar echt graag ziet en hij vraagt Trudy ten huwelijk. Ze trouwen in Malta in het bijzijn van hun hele familie. Ondertussen wordt Trudy (net zoals Veronique en Els) zwanger en negen maanden later bevalt ze van een dochtertje: Louise Van den Bossche

Familie4206
Pas vanaf het zeventiende seizoen vertoont het huwelijk zijn eerste barsten. Peter is een workaholic die weinig thuis is, en Trudy zoekt affectie bij haar echtgenoot. Wanneer ze die niet krijgt, begint ze een affaire met Mario Van de Caveye. Trudy krijgt spijt van haar beslissing en speelt open kaart. Peter kan het bedrog niet aanvaarden en de twee gaan uit elkaar. 

Trudy komt nadien op het slechte pad terecht mede dankzij Christel Feremans en Xavier Latour. Ze raakt opnieuw verslaafd aan drugs en wordt ontvoerd samen met Louise. Peter kan zijn gezin uit de klauwen van Latour redden en wil zijn huwelijk nog een kans geven. Hij is zelfs bereid om zijn job als CEO op te zeggen en samen met Trudy naar een kasteel te verhuizen. Hun relatie is echter nooit meer hetzelfde geworden, want Trudy begon zich toe te spitsen op Oosterse meditatietechnieken en sloot zich volledig van Peter af. De twee gaan officieel uit elkaar en scheiden. 

Na hun scheiding blijven Peter en Trudy goede vrienden. Vooral omdat ze samen een dochtertje hebben. Peter hertrouwt met June Van Damme en Trudy wordt verliefd op Bart Van den Bossche.

Trivia

  • In het echte leven waren acteur Gunther Levi en actrice Silvia Claes ook getrouwd. Toen het koppel ging scheiden, ging ook het huwelijk van Peter en Trudy stuk.

Lees Meer

  • Voor meer informatie over het huwelijk van Peter en Trudy, zie hier