Fandom

Familie Wiki

Peter in de sekte

2,819pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Seizoen 4

Peter en Willeke belandt in de sekte van Salomon

Inhoud

Peter Van den Bossche besluit om in Amerika te gaan studeren. Daar wordt hij verliefd op Willeke De Vries. Willeke krijgt zelfs een kind van hem. Samen raken ze in de ban van de sekte van Salomon. Wanneer blijkt dat de leden van de sekte collectief zelfmoord hebben gepleegd, is de familie in alle staten. Guido Van den Bossche reist zijn zoon achterna en vindt er het lichaam van Willeke. Peter blijkt spoorloos te zijn.

In het vijfde seizoen gaan Henk, Willy, Jean-Pierre en Picasso naar Cuba om Peter er te vinden. Het duurt dagen voor ze hem vinden. Als ze tot bij hem komen, is hij volledige in de ban van Salomon en hij vindt het de moeite niet om terug te keren naar België; naar een vader die altijd werkt en een moeder die niet eens meer thuis woont. De bende is niet van plan om Peter achter te laten in Cuba en als ze terugkeren om Peter mee te nemen, blijkt hij dood te zijn en van Salomon is er geen enkel spoor meer. Het dode lichaam wordt eerste begraven in Cuba, maar wordt later naar Belgie gerepatrieerd voor de begrafenis van Peter.

Foto's

Lees Meer