FANDOM

Vorige Relaties: Pierrot en Evy

Seizoen 17 - 21

Pierrot Van den Bossche en Evy Hermans leerden elkaar kennen aan het begin van het zestiende seizoen in 2006. Aanvankelijk waren de twee gewoon goede vrienden. Pierrot had dan ook een relatie met Lobke Corneel terwijl Evy een relatie had met Maarten Van den Bossche, de neef van Pierrot.

Het was pas aan het begin van het 17de seizoen in 2007 dat Pierrot en Evy gevoelens voor elkaar begonnen te krijgen. De twee belanden samen in bed en voelen zich schuldig tegenover hun partners. Zowel Lobke als Maarten komen het verraad te weten en dat zorgt uiteindelijk voor twee relatiebreuken. Pierrot en Evy beginnen later een relatie met elkaar. 

Alles verloopt goed tussen het koppel ook al vindt Evy hem vaak een 'saaie piet'. Het komt tot een eerste breuk wanneer Pierrot haar bedriegt met Malika Van Gils, de zangeres van zijn muziekgroepje 'The Project'. Evy kan het bedrog van Pierrot niet vergeven. 

Na verloop van tijd worden de twee terug vrienden en groeien ze weer dichter naar elkaar toe. Malika is al een tijdje uit het land verdwenen en Evy begint Pierrot te vergeven. Ze starten terug een relatie met elkaar maar twee jaar later komt het alweer tot een breuk. Pierrot heeft Evy een tweede keer bedrogen, deze keer met Leki, een meisje die hij leerde kennen in Afrika. Voor Evy was dit de ultieme vernedering en ze breekt voorgoed met Pierrot.

Foto's