FANDOM

Seizoen 26 Seizoen 27 Seizoen 28

Seizoen 27 is de reeks die loopt van 28 augustus 2017 tot 29 juni 2018. Het seizoen telt 220 afleveringen. De eerste aflevering speelt zich verhaalsgewijs nog af op de avond van de seizoensfinale en de dag nadien. De tweede aflevering start met een tijdsprong van twee maanden.

Dit seizoen maken we kennis met Brigitte De Wulf en Robyn Versteven.

De personages die na afwezigheid terugkeren zijn Guido Van den Bossche en Jelle Van den Bossche.

Vaste gezichten die verderop het seizoen verdwijnen zijn Linda Desmet, Arno Coppens, Liesbeth Pauwels, Goris, Quinten Godderis, Pierre De Mulder, Ruth Delaet, Fons Verbiest, Francine Verbiest, Viv Neyskens, Ronald Perenboom en Cas.

Verhaallijnen

Familie 5989 006
Familie 5989 na 003
Aflevering5989-2
Aflevering5989-8a
Familie 5990 002
Familie 5990 001
Familie 5990 003
Aflevering5989-20
Familie 5991 001
2017-08-31 (3)
Familie 5991 004
2017-09-01 (13)

Dubbelhuwelijk en ontvoering

Jan roept de kinderen bij elkaar en licht iedereen in over Linda's toestand. Hij neemt bovendien de drastische beslissing om voorgoed te breken met Viv zodat hij voor Linda kan zorgen tot haar dood. Wat de familie echter niet weet, is dat Linda in werkelijkheid kerngezond is en hen dit slechts voorliegt om Jan voor zich terug te winnen. Ook Veronique hakt een moeilijke knoop door. Ze beslist, ondanks haar liefde en affectie voor Lars, te trouwen met Mathias. Cédric verpest de sfeer van het trouwfeest door een preek naar zijn moeder toe. Lars krijgt nieuws over Marie: ze heeft haar zoontje, Daan, verloren na plotse buikkrampen en bloedingen. Nu Stefanie veilig thuis is, wordt Simon overal als een held onthaald. De politie besluit haar opnieuw te verhoren in de hoop zo meer details over de dader te weten te komen. Het lijk van Jason is nog niet teruggevonden. Rudi en Zjef genieten met volle teugen van het trouwfeest dat hun vrienden in de brouwerij hebben georganiseerd. Toch verloopt niet alles zoals gehoopt. Wanneer Pierre geld probeert te stelen uit de handtas van Francine, gooit Zjef hem buiten en maakt zijn vader duidelijk dat hij hem nooit meer wilt zien. Zowel Mieke als Niko zijn er niet blij mee dat Mieke's verloren geheugen stilaan aan het terugkomen is. Ronald komt een nietsvermoedende Jan opzoeken in zijn café.

Twee maanden later

Guido en Emma laten het lijk van Jasper achter en keren overstuur terug naar huis van hun kampeertrip naar de Ardennen. Ze worden bovendien geconfronteerd met nieuwe dreigementen van Ronald en vrezen dat Mila gevaar loopt. Guido voelt zich verplicht Evy en Stan in te lichten nadat Evy en Emma achtervolgd worden door een Mercedes die als 'gestolen' staat geseind. De ontvoerder van Stefanie blijkt gevonden te zijn, tot grote blijdschap van Benny. Stefanie zelf heeft last van flashbacks. Ondertussen wordt Simon door iedereen op handen gedragen, na zijn heldendaad. Hij heeft zelfs terug een relatie met Stefanie én volgt een opleiding als makelaar om binnenkort in een immobiliënkantoor te kunnen beginnen. Lars krijgt de 'nieuwe' account manager van 9House te zien: Marie. Ze kan haar contract met Paul niet verbreken en moet nog zeker een jaar de job uitoefenen voor ze terug naar Londen kan keren. Leen doet een zwangerschapstest en is blij dat deze negatief is. Veronique blijkt nog steeds een affaire te hebben met Lars. Ondertussen is Cédric blij dat zijn moeder zich aan de afspraken houdt, die hij samen met haar en Hans heeft gemaakt. Hijzelf is gemotiveerder dan ooit om zijn middelbaar diploma te behalen en beslist 2 jaren middenjury in 1 jaar te doen. Ook Linda is gelukkig nu Jan terug thuis woont en alles terug zoals vroeger aanvoelt.

Andere verhaallijnen

Stefanie krijgt te horen dat de verdachte ontvoerder vrijgelaten wordt door een sluitend alibi en reageert onthutst. Ondertussen krijgt ze wel een job aangeboden bij Fashion Agency door Peter, maar beslist deze te weigeren. Evy en Stan willen Guido en Emma helpen om van Ronald af te geraken. Guido geeft zichzelf de schuld van alles en wil zijn gezin veiligstellen. Ook Rudi en Hanne merken de spanningen tussen het koppel. Paul wilt dat Marie de Van den Bossches een exclusiviteitscontract aanbiedt om enige samenwerking tussen VDB Fashion en Van Dyck tegen te gaan. Lars weigert in te gaan op het exclusiviteitscontract van 9House, tot grote ergernis van Veronique. Stefanie heeft alsmaar meer last van flashbacks. Linda komt in nauwe schoentjes terecht wanneer Jan wilt dat zijn vrouw zich verder laat onderzoeken en mee wilt gaan naar de oncoloog. Zij probeert hem van zich af te wimpelen door een afspraak te maken op het moment dat Jan een vergadering heeft met de zelfstandigenvereniging. Veronique krijgt een telefoontje dat over 2 maanden er met een gunstig advies naar de jeugdrechter zal gegaan worden als Cédric zo verder blijft doen in de instelling. Emma en Guido worden geconfronteerd met een opsporingsbericht op de televisie. Emma vreest dat de politie snel bij hen terecht zal komen. Guido ziet Ronald opduiken en stapt resoluut op hem af met zijn pistool.

Seizoen27Aflevering7
Familie 5994 004
Familie 5998 002
2017-09-06 (21)
Familie 5996 001
Familie 5995 004
Familie 5998 005
Familie 5997 001
2017-09-06 (29)
2017-09-06 (2)
Familie 5999 004
Familie 6000 002
Familie 6001 001
Familie 6002 001
Familie 6003 001
Familie 6006 001
Familie 6004 003
2017-09-23 (2)
2017-09-18
Aflevering 6004-1
2017-09-18 (2)
2017-09-23 (20)
2017-09-23 (22)
Familie 6007 001
Familie 6001 003
2017-09-12 (24)
Familie 5999 001

De strijd met Ronald (deel 1)

Hanne is getuige van een nieuwe aanslag van Ronald op Guido en schakelt de politie in. Wanneer Ronald Emma en Mila in de Foodbar bedreigt, beslissen Stan en Evy hun onderzoek verder te zetten. Via Localscoop komen ze te weten dat Ronald zijn gestolen Mercedes in brand heeft gestoken. Emma dreigt er onderdoor te gaan wanneer ze nieuwe foto's van hem ontvangt. Ondertussen ontdekken Stan en Evy waar Ronald woont.

Psychologische begeleiding (deel 1)

Marie raadt Stefanie aan om een psycholoog te consulteren. Daar is Simon natuurlijk allesbehalve gelukkig mee. Hij probeert haar op andere gedachten te brengen, maar slaagt niet in zijn opzet. Ondertussen heeft Stefanie nog regelmatig last van flashbacks. Ze houdt op aanraden van psycholoog Deneyer een dagboek bij. Stefanie en haar omgeving merken op dat Simon zijn lief niet steunt in haar beslissingen.

Zaaddonor (deel 1)

Zjef komt zijn vroegere vriendin van de humaniora, Eva, tegen in de Foodbar en praten bij tijdens zijn pauze. Al snel wordt Eva uitgenodigd door Zjef bij hem thuis voor een etentje. Wanneer ze terug opduikt in de Foodbar, biecht Eva Zjef op dat hun ontmoeting toch niet zo toevallig was. Zij en haar partner Manon willen graag een kindje en dachten aan Zjef als zaaddonor. Rudi is aanvankelijk niet echt enthousiast over het idee. Zjef staat onder druk.

De tumorbehandeling

Leen lucht haar hart bij Mieke over Linda's internetzoektocht naar mirakelgenezingen van tumoren. Linda is boos omdat haar stiefdochter zich te veel bemoeit met haar ziekte. Linda biecht Jan op dat ze niet meer naar de oncoloog gaat en haar tumor wilt bestrijden met een alternatieve behandeling. Jan steunt haar, tegen de zin van Leen, Mieke en Guido. Ondertussen krijgt Linda het steeds moeilijker om haar geheim niet te laten uitlekken.

De samenwerking met Van Dyck

Van Dyck wilt zijn bestelling verdubbelen. Lars roept de aandeelhouders bijeen om hen te overtuigen hierop in te gaan. Door Mathias komt Marie te weten dat de deal tussen VDB Fashion en Van Dyck nog niet rond is en licht Paul in. Wat later organiseert Lars een aandeelhoudersvergadering over de dubbele bestelling van Van Dyck. Lars speelt - tot grote ergernis van Veronique - gevaarlijke blufpoker tegen Paul wanneer ook hij zijn bestelling wilt verdubbelen.

Friends with benefits

Hanne gaat in de Jan & Alleman iets drinken met Rudi, maar heeft ook Quinten stiekem uitgenodigd. De twee hebben het zo gezellig dat Rudi hen alleen achterlaat. Wanneer Rudi vertrokken is, biecht Quinten zijn verlangens naar Hanne op in het café. Achteraf vertelt Hanne Stefanie dat zij en Quinten slechts vrienden zijn die seks hebben gehad zonder verplichtingen. Stefanie zelf heeft twijfels over haar relatie met Simon.

De strijd met Ronald (deel 2)

Emma wilt Hanne niet betrekken bij haar problemen en houdt de lippen stijf op elkaar. Stan en Evy komen te weten dat de vrouw in het gezelschap van Ronald de vriendin is van de overleden Jasper. Door de zaak Ronald kunnen ze nog amper tijd steken in Localscoop en dat laat zich financieel voelen. Wanneer Emma 's avonds alleen is in de Foodbar, daagt Ronald plots op. Emma belt de politie en maakt hen wijs dat er zich een overvaller in de zaak bevindt.

Psychologische begeleiding (deel 2)

Stefanie en Deneyer zijn van plan om EMDR te proberen. Plots krijgt Stefanie te horen dat haar psycholoog een ongeval heeft gehad tijdens het paardrijden. Zit Simon hier voor iets tussen? Benny kan Marie overhalen om zijn dochter verder te behandelen. Simon probeert uit te vissen wat Stefanie zich precies herinnert. Wanneer Stefanie duidelijk maakt dat Simon niet welkom is tijdens de therapie met Marie, probeert hij zijn lief opnieuw te ontvoeren.

Social media campagne (deel 1)

Lars speelt cavalier seul in de onderhandelingen met Van Dyck en 9House. Bij VDB Fashion ontpopt Benny zich tot model nadat mannelijk model Otto laat weten dat hij te laat gaat zijn voor de fotoshoot. Rudi komt met het idee om een social media campagne op te starten voor mensen die geen modelmaten hebben. Lars is alvast enthousiast over Rudi's idee, maar Benny zorgt voor een kink in de kabel wanneer hij ontdekt waarover de campagne gaat.

Zelfmoordpoging

Evy krijgt een tip van haar contact bij de brandweer: een ongeval met 2 zwaargewonden op de ring met een dronken korpschef achter het stuur, met daarlangs diens minnares. De emotionele vrouw biecht de affaire op aan Evy, die een succesvol artikel hierover publiceert op Localscoop. Achteraf krijgt Evy te horen dat de korpschef in het ziekenhuis ligt na een zelfmoordpoging en voelt zich schuldig.

De strijd met Ronald (deel 3)

Guido en Stan willen de terreur van Ronald voorgoed stoppen. Ze gooien bij Ronald foto's in de brievenbus van hem en Jaspers vriendin om hem schrik aan te jagen. Evy vertrouwt de wapenstilstand van Ronald niet en is bang dat hij opnieuw zal toeslaan. Ondertussen doet Ronald zich voor als iemand die de meterstand komt opnemen. In werkelijkheid neemt het een afdruk van de huissleutel om een extra sleutel voor zichzelf bij te kunnen maken.

Psychologische begeleiding (deel 3)

Simon wilt met Stefanie drie weken op vakantie naar Rio, in de hoop dat dat haar tot rust zal brengen. Marie vindt dat geen goed idee. Ondertussen vindt de politie de winkel terug waar de ontvoerder zijn nieuwe motorhelm heeft gekocht. Samen met Stefanie bekijkt Tom de camerabeelden, waarop Simon echter onherkenbaar is. Op een avond staat Tom plots voor Stefanie's deur en komt hij te weten dat Stefanie pas een koppel vormt met Simon na de ontvoering.

Zaaddonor (deel 2)

Zjef loopt de muren op van de stress en neemt een besluit: hij gaat niet de zaaddonor worden van Eva en Manon hun kindje. Tijdens een gesprek met Rudi geeft Zjef toe dat hij schrik heeft om de genen van zijn vader door te geven aan een nieuwe generatie De Mulder. Rudi praat op hem in. Ze beslissen Eva en Manon te verrassen met een cadeau voor Eva's verjaardag: 'een bon voor 1 baby'. De twee zijn superblij dat Zjef toch kiest om donor te zijn.

Social media campagne (deel 2)

Jenny, die ook als model wordt gevraagd, kan Benny overtuigen om alsnog samen deel te nemen aan de social media campagne van Rudi. De twee genieten van het resultaat van hun campagne. Benny wordt zelfs herkend in de Foodbar en gaat samen met fans op de foto. Ook Jenny heeft goede reacties ontvangen van haar omgeving. Lars laat een paniekknop installeren in de Foodbar door de recente overval. Zo is de zaak beter beveiligd.

Het ultimatum van 9House

Paul wilt dat VDB Fashion ingaat op zijn exclusiviteitsaanbod. Ze laat Marie de Van den Bossches voor de keuze stellen: exclusiviteit of 9House breekt volledig met VDB Fashion. Lars vraagt Veronique om in te schatten of het bedrijf verder kan zonder Paul als partner. Over 3 maanden, in december 2017, verloopt het contract met 9House al sowieso. Uiteindelijk gaat Paul akkoord om voorlopig te blijven samenwerken met VDB onder dezelfde voorwaarden.

Vitamine-injecties

Jan nodigt zijn kinderen uit om aan te kondigen dat hij en Linda officieel terug een koppel vormen. Ondertussen vertelt Linda Leen dat ze hoopt op een wonder om volledig te kunnen genezen. Leen blijft echter aandringen op chemo. Diezelfde avond betrapt ze haar stiefmoeder op het wegspuiten van de vitamine-injecties. Linda vertelt Leen dat ze zichzelf inderdaad iets wijsmaakte. Ze stelt haar stiefmoeder voor om contact op te nemen met dokter Van Weena.

2017-09-25 (13)
2017-09-25 (12)
Familie 6010 003
29sept2017-1
Familie 6011 003
Familie 6012 001
2017-09-25 (4)
Familie 6009 004
Familie 6013 002
Familie 6013 001
29sept2017-3
Familie 6016 003
Familie 6017 extra 004
Familie 6018 002
Familie 6018 006
22254703 10155832922732491 1798997848329078004 o
2017-10-08 (5)
Familie 6020 002
2017-10-14 (6)
Familie 6018 001
Familie 6020 003
Familie 6013 003
Familie 6023 002
Familie 6022 003
2017-10-13 (16)
2017-10-14 (9)
Familie 6024 001
Aflevering 6024-1
Afl37-Seizoen27-2
2017-10-11 (14)
2017-10-11 (19)

De arrestatie van Guido

Guido biecht alles op bij de politie. Hoewel hij binnen de 24 uur voor de onderzoeksrechter moet verschijnen, gelooft Ruth hem en beslist een politiecombi voor zijn woning te plaatsen. Ondertussen maakt ze Guido duidelijk dat Jasper gestorven is aan een schedelbreuk, door de val in de ravijn. Guido wordt officieel in verdenking gesteld van doodslag en zijn aanhouding wordt met een week verlengd. Emma biecht alles op aan de friends.

Tom en Stefanie (deel 1)

Tom vraagt Marie om de sessies met haar verder te zetten. Zij lijkt zich plots een belangrijk detail te herinneren over haar ontvoerder: het zwarte kaartje van de pizzadoos uit Mechelen. Tom hoopt dat de herinnering het onderzoek in een stroomversnelling kan brengen. Simon ontdekt dat er een klik is tussen Tom en Stefanie. Hij blijft zich ontzettend jaloers gedragen. Stefanie lucht haar hart bij Tom, die ze beslist te kussen.

Kinderwens

Faroud kan niet wachten totdat Leen opnieuw zwanger is. Hij doet echter een onaangename ontdekking: Leen neemt nog steeds de pil. Ze biecht dit Faroud op met de reden dat ze niet zwanger wilt zijn terwijl ze nog verslaafd is. Leen wilt alsnog haar relatie met Faroud verder uitbouwen en onderneemt stappen: ze spoelt al haar pillen door in de wc en licht Faroud in over haar keuze. Faroud wilt dat Leen gaat afkicken in een afkickcentrum.

Chantage (deel 1)

Lars treedt doortastend op naar Paul toe, maar dat blijft niet zonder gevolgen. Hij wilt Lars absoluut buiten als CEO van VDB en chanteert Marie met haar - nog onbekend - verleden om klaar te spelen dat zij hiervoor zal zorgen. Wanneer Lars en Veronique elkaar zitten op te geilen in Lars' kantoor, worden de twee betrapt door Marie zonder dat ze het merken. Ondertussen heeft Peter Lars laten weten dat de inspectie bij producent Blokman kan doorgaan.

De vrijlating van Cédric

Cédric wordt in de instelling geplaagd door een paniekaanval. Wanneer hij zijn punten voor de middenjury heeft gekregen, belt Cédric zijn moeder op en vertelt dat hij geslaagd is op beide jaren en aan zijn universitaire studies Rechten kan beginnen als hij vrijkomt uit de jeugdinstelling. Veronique krijgt te horen dat de instelling met een positief advies naar de jeugdrechter gaat. Uiteindelijk wordt Cédric definitief vrijgelaten uit de instelling.

Peter en Amelie

Peter beslist af te spreken met Amelie. Wanneer zij doorgaat, kust Amelie Peter op de mond. Nadien lokt hij haar voor een lunchdate. De twee kussen opnieuw. Tijdens een onderonsje in de Jan & Alleman krijgt Amelie het plots moeilijk wanneer ze ziet hoe Peter met Arthur omgaat en loopt het café uit zonder iets te zeggen. Hetzelfde gebeurt met Mila in de Foodbar. Ondertussen blijft Amelie Peter aantrekken en afstoten.

De zaak Ronald

Bij de friends worden de sloten veranderd zodat Ronald er niet meer binnen kan. Ondertussen staat het verhaal van Guido uitgebreid in alle kranten. Evy beslist een positief artikel te schrijven over hem. Ruth zoekt Emma op om te vertellen dat Ronald zich is komen aanbieden voor ondervraging en wilt meewerken aan het onderzoek. Guido reageert verbijsterd wanneer hij Ronalds verklaringen hoort. De politie beslist een huiszoeking uit te voeren bij de friends.

Het vervalste inspectierapport

Het verslag van de arbeidsinspectie bij Blokman is negatief. Lars en Veronique ontdekken dat het inspectierapport vervalst werd door een zekere Marco Bertels. Marco is een ex-werkkracht van Paul. Hij werd indertijd ontslagen door een professionele fout en moest hiervoor onmenselijk veel schadevergoeding betalen. Door voor Paul het rapport van Blokman te vervalsen, heeft Marco een groot deel van zijn schuld afbetaald. Marco geeft echter zijn daden niet toe.

Het vertrek van Linda

Linda slaat in paniek wanneer ze verneemt dat Leen naar de lezing van professor Van Weena is gegaan. Ze biecht haar stiefdochter en de rest van de familie haar geheim op. Anna spreekt klare taal tegen Linda. Jan zet zijn echtgenote aan de deur en wilt niets meer met haar te maken hebben. Ook de rest van de familie is woedend op Linda, zelfs haar eigen zoon Guido. Ze pakt haar koffers en trekt de deur van de Jan & Alleman voor de laatste keer achter haar toe.

De verjaardagsdrink van Simon

Stefanie wilt een pauze in haar relatie met Simon. Tijdens zijn verjaardagsdrink kan Simon doet Simon haar echter een sleutel cadeau van zijn nieuw appartement. Ondertussen zet een plotse herinnering van Stefanie het onderzoek naar haar ontvoerder op een nieuw spoor. Er is namelijk maar 1 pizzeria in Mechelen die pizza met truffel verkoopt. Buiten de zaak wordt een vermomde Simon plots achtervolgd door Tom, die vervolgens door Simon wordt uitgeschakeld.

Chantage (deel 2)

Op VDB verdenkt Veronique Marie ervan haar mond voorbij te hebben gepraat tegen Paul. Lars en Veronique proberen te achterhalen wie hen een anonieme mail heeft gestuurd over hun affaire. Hoewel Marie van Veronique eist Lars in diskrediet te brengen, weet zij van geen mail af. Veronique wordt door Marie onder druk gezet om Lars ten val te brengen als CEO. Ondertussen werkt Mathias thuis aan zijn conditie op de hometrainer en de roeimachine.

De dood van Ronald

Stan probeert Guido een handje te helpen om Ronald definitief te klissen. Uiteindelijk wordt Guido vrijgelaten door de politie. Wanneer Guido oog in oog staat met Ronald voor het politiebureau, schakelt Ronald de politiemannen uit en slaagt hij erin hun wapen te overmeesteren. Ronald haalt effectief de trekker over, maar wordt tegelijkertijd doodgeschoten door Ruth. Guido wordt naar het ziekenhuis overgebracht, maar verkeert buiten levensgevaar.

Zelfinseminatie

Eva en Manon vertellen dat ze liefst een kindje willen krijgen via zelfinseminatie. Dan moet Zjef zijn sperma in een potje doen en spuit Manon dit bij Eva in. De twee zoeken Zjef echter op met slecht nieuws: het is Eva niet gelukt om zwanger te geraken en vragen Zjef een vruchtbaarheidstest te doen. Wanneer blijkt dat Zjef onvruchtbaar is, wilt Manon alsnog naar de spermabank gaan. Eva komt echter op het idee om Rudi te vragen als spermadonor.

Tom en Stefanie (deel 2)

Tom verzwijgt voor Stefanie dat hij de dader heeft gezien. Aan Marie vertelt hij wel dat hij Simon verdenkt de ontvoerder van Stefanie te zijn. Simon heeft een serieuze woordenwisseling met Stefanie. Zij is helemaal in de war over haar gevoelens en beslist Tom een kans te geven. Wanneer dit gebeurt en ze afstand neemt van Simon, beslist Tom op aanraden van Marie op zijn beurt afstand te nemen van Stefanie.

Leen naar ontwenningskliniek

Jan heeft het moeilijk met de recente gebeurtenissen en zoekt contact met Viv. Zij houdt hem op afstand. Guido vertelt hem dat Linda een studio heeft gevonden voor zichzelf. Ondertussen liegt Leen haar familie voor dat ze naar een werkcongres moet in Canada. Faroud vindt het niet kunnen dat ze hen voorliegt, net zoals Linda heeft gedaan. Leen beslist om open kaart te spelen naar de familie toe en laat zich opnemen in een ontwenningskliniek.

Chantage (deel 3)

Lars heeft het gevoel dat iemand hem een hak probeert te zetten wanneer iemand een mail naar Paul heeft gestuurd over verlaagde tarieven voor Van Dyck. Hij ontkent in alle toonaarden dat hij ook maar iets te maken heeft met de mail die naar Paul is verstuurd. Ondertussen ontvangt hij een nieuwe dreigmail. Peter en Mathias zijn teleurgesteld in Lars wanneer blijkt dat hij ook nog eens een vertrouwelijk contract van Van Dyck laat inkijken door Paul.

Afluisterapparatuur

Simon gaat een stap verder om Stefanie af te luisteren tijdens haar sessies met Marie en plaatst ten huize Coppens afluisterapparatuur. Wat later nodigt Tom hem uit voor een verhoor. Dit gaat voor Stefanie te ver en beslist contact te verbreken met Tom. Voordat Simon voor 2 weken naar Brazilië trekt met Stefanie wilt hij de afluisterapparatuur verwijderen, maar slaagt daar niet in. Marie en Tom proberen Stefanie tegen te houden, maar zijn te laat.

Andere verhaallijnen

Cédric toont zich vastberaden om iets te maken van zijn universitaire studies. Mathias probeert hem op te peppen na een moeilijke start aan de universiteit. Benny heeft genoeg van Jenny's adoratie en probeert haar aan Patrick te koppelen. Veronique voelt zich schuldig ten opzichte van Lars. Ze wordt ook nog steeds onder druk gezet door Marie. Lars probeert Veronique aan zijn kant te krijgen. Hoewel Tom van de zaak is gehaald biecht hij Benny, Patrick en Viv op dat alle aanwijzingen tot nu toe wijzen in de richting van Simon en dus hij de mogelijke ontvoerder is van Stefanie.

Personages

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Terugkerende gastpersonages

Nieuwe gastpersonages

Meer informatie over gastpersonages uit het 27ste seizoen die geen eigen pagina hebben, vind je hier.

Recasts

Afleveringen

Voor een overzicht van de afleveringen, zie hier.

Families (23)

  • Seizoen 1 - heden: Dierckx, Van den Bossche
  • Seizoen 2 - heden: Thielens, Van de Caveye
  • Seizoen 8 - heden: de Rixart de Waremme
  • Seizoen 10 - heden: Desmet
  • Seizoen 15 - heden: Veugelen
  • Seizoen 16 - heden: Hermans
  • Seizoen 17 - heden: Moelaert
  • Seizoen 18 - heden: Schuurmans
  • Seizoen 22 - heden: Coppens, Pauwels, Verbiest
  • Seizoen 23 - heden: De Mulder, Kir
  • Seizoen 24 - heden: Godderis, Lauwers, Verdonck, Versteven
  • Seizoen 25 - heden: Wils
  • Seizoen 26 - heden: Devlieger, De Wulf, Neyskens, Scheerlinck

Huwelijken en scheidingen

Geboortes en sterftes

Ondernemingen, verenigingen en clubs

Trivia

  • In tegenstelling tot afgelopen seizoenen wordt er in dit seizoen een tijdsprong van 2 maanden gemaakt tijdens de 2de aflevering.
  • De 6000ste aflevering van de reeks zal niet op het scherm gevierd worden. Dit werd bevestigd door VTM.
  • Dit seizoen zal de tweede midseizoensfinale ooit van Familie bevatten. De nieuwe midseizoensfinale zal plaatsvinden op vrijdag 5 januari 2018. De eerste midseizoensfinale speelde zich af op 30 december 2016, ter gelegenheid van 25 jaar Familie.

Lees Meer