FANDOM

Robert Celis
Seizoenen 19 Portret-celis
Eerste verschijning Aflevering 4149 - 2 september 2009
Laatste verschijning Aflevering 4192 - 22 oktober 2009
Gespeeld door Marc Coessens

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Robert Celis is een gastpersonage dat van 2 september 2009 tot en met 22 oktober 2009 vertolkt wordt door Marc Coessens.

Studies en Beroepsleven

Robert heeft gestudeerd voor psychiater. Hij behandelt in een instelling onder andere Trudy Tack de Rixart de Waremme. Trudy kampt namelijk opnieuw met een drugsverslaving. Jaren later is Robert ook de psycholoog van Rudi Verbiest (weliswaar buiten beeld).

Verhaallijnen

Celis is de psychiater die Trudy Tack de Rixart de Waremme haar drugsverslaving behandelt in een instelling. Ze is terug aan de drugs geraakt door het wraakplan van Xavier Latour. Kompanen Christel Feremans en Sebastien Legrand voelen zich nadien er schuldig over en worden vermoord door Xavier.

Ondertussen heeft Peter Van den Bossche zakenvrouw June Van Damme beter leren kennen. June vertelt hem over zijn gevoelens, maar Peter blijft haar afwijzen. Wanneer Trudy de instelling mag verlaten, staat hij voor een dilemma.

Peter kiest echter voor zijn gezin. Trudy houdt samen met haar psychiater spreeksessies. Wanneer ze Peter en Louise Van den Bossche samen in bad ziet, begint Trudy zich dingen te herrineren uit haar jeugd. Ze denkt dat ze als kind misbruikt werd en vertelt dit aan Celis.

Foto's

Binnenkort