FANDOM

Sammy Thijs
Seizoenen 26 OpvoederSeizoen26
Eerste verschijning Aflevering 5913 - 17 maart 2017
Laatste verschijning Aflevering 5954 - 15 mei 2017
Gespeeld door Steven Graauwmans

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Sammy Thijs is een gastpersonage dat van 17 maart 2017 tot en met 15 mei 2017 vertolkt wordt door Steven Graauwmans.

Verhaallijnen

Cédric wordt overgeplaatst naar een nieuwe afdeling bij een andere leefgroep. Hij krijgt in de eetzaal te maken met Trevor en zijn vrienden. Trevors zit al 2 jaar in de instelling voor carjacking en wilt graag weten waarom Cédric in een instelling moet zitten. Trevor daagt hem uit en Cédric reageert agressief. Sammy maakt hem duidelijk dat hij zijn gedrag zal moeten aanpassen om te kunnen omgaan met de nieuwe leefgroep.

Cédric krijgt bezoek van psycholoog Hans na het opsteken van een sigaret in de instelling, maar weigert mee te werken. Sammy maakt Veronique duidelijk dat haar zoon iemand anders nodig heeft om mee te praten dan haar. Veronique vraagt Louise om met Cédric te gaan praten. Cédric biecht zijn nichtje op dat hij wordt geplaagd door nachtmerries waarin hij Veronique doodschiet in plaats van June. Hij wilt dit dan ook verborgen houden voor zijn moeder.

Louise doet er alles aan om Cédric op te beuren, maar bereikt het tegenovergestelde. Ze zoekt hulp bij Hans en heeft een openhartig gesprek met hem. Een nieuwe tiener komt aan in de jeugdinstelling: Leon. Cédric merkt meteen op dat Leon zich laat doen door Trevor en neemt het voor hem op. Opvoeder Sammy kan net op tijd voorkomen dat Trevor Cédric neersteekt. Cédric ontdekt dat Louise Hans heeft verteld over zijn zelfmoordgedachten en is woedend.

Foto's