Fandom

Familie Wiki

Seizoen 10: De terugkeer van Bart

2,764pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

SF10

Algemene Informatie

De seizoensfinale van seizoen 10 is de 263ste aflevering van het seizoen en de 2181ste aflevering in totaal. De finale werd uitgezonden op vrijdag 29 juni 2001. De aflevering draait volledig rond de terugkeer van Bart Van den Bossche.

Inhoud

Ongeval in Amerika

Nadat ze te horen krijgen dat Bart in Amerika betrokken raakte bij een verschrikkelijk ongeval, reizen Peter, Koen en Brenda hem halsoverkop achterna, in de hoop hem er levend aan te treffen.

Christel Feremans reageert uiterst zenuwachtig op het nieuws, want eigenlijk was er kwaad opzet in het spel en is zij het die de aanslag op Bart op haar geweten heeft. Wanneer het trio vanuit Amerika het nieuws brengt dat Bart nog in leven is, contacteert Christel een huurmoordenaar om Bart alsnog uit te schakelen.

Waanbeelden

Intussen blijkt de toestand van Bart vrij goed te evolueren en hij ontwaakt zelfs uit zijn coma. Wel blijkt hij nog aan waanbeelden te lijden: hij krijgt een vreselijke nachtmerrie waarin Didier De Kunst hem dreigt te verstikken met een hoofdkussen.

Achtervolging

Aan het einde van de aflevering rijden Peter, Koen, Brenda en Bart samen naar de luchthaven, om huiswaarts te keren. Ze hebben daarbij niet in de gaten dat ze achtervolgd worden. Wanneer ze even halt houden om de benen de strekken, rijdt een wagen in volle vaart op Bart af...

Aanwezige personages

Vervolg

Trivia

Voorganger Vervolg
Seizoen 9: Drama in het kasteel Seizoen 11: De vliegtuigkaping