FANDOM

Seizoen 9 Seizoen 10 Seizoen 11

Op deze pagina vind je van enkele van de uitgezonden afleveringen in seizoen 10 de (officiële) inhoud. Deze pagina is niet volledig omdat vele inhouden niet meer terug te vinden zijn. Als je meer wil weten over de verhaallijnen van het tiende seizoen, kijk je best op de seizoenspagina.

  • Uitzendperiode: 28 augustus 2000 – 29 juni 2001
  • Uitzendritme: 6 afleveringen per week
  • Aantal afleveringen: 263
1919 - maandag 28 augustus 2000 (fotogalerij)

Jan, Nele en de kinderen keren terug van een vakantie met hun gehuurde mobilhome. Het gezelschap gaat meteen langs bij Rob en Rita, die net terug zijn uit de Ardennen. Het feit dat Rob nu voor een fitnesscenter werkt, wekt interesse op bij Nele. Bertje mag met zijn schilderijen de eerste tentoonstelling in de nieuwe galerij van Cathérine houden, maar kampt met faalangst. René doet het tij keren door hem op het idee te brengen om Tinne uit te nodigen. Trudy loopt er geïrriteerd bij sinds ze gedumpt is door Koen. Thomas vindt dat de huishoudelijke hulp van Sarah overbodig wordt nu Hannah over enkele dagen voor het eerst naar school gaat. De moeder van Koen heeft niet lang meer te leven. Rik maakt zich geen zorgen over de komst van Het Bierhuis. De bouwwerken hebben immers vertraging opgelopen.

1920 - dinsdag 29 augustus 2000
1921 - woensdag 30 augustus 2000
1922 - donderdag 31 augustus 2000
1923 - vrijdag 1 september 2000
1924 - zaterdag 2 september 2000
1925 - maandag 4 september 2000
1926 - dinsdag 5 september 2000
Laatste aflevering met ? (Lieze).

Er wordt zeer emotioneel gereageerd op Brenda's afwezigheid en het ongeluk van haar dochtertje Hannah. Zowel Jan als zijn ex-vrouw Monique willen het hoederecht aanvechten. Brenda en Koen waken ondertussen bij Lieze, die in hun bijzijn sterft. Els beantwoordt de gevoelens van Vincent.

1927 - woensdag 6 september 2000

Koen wil een DNA-onderzoek laten uitvoeren op zijn overleden vader. Hij vraagt hiervoor de hulp van Vincent. Hannah wordt opnieuw toevertrouwd aan Sarah. Jan en Monique keren op hun beslissing terug om het hoederecht aan te vechten. De vakantiebeelden van Jan, Nele en de kinderen worden eindelijk bekeken.

1952 - donderdag 5 oktober 2000

Véronique is doodsbang voor de resultaten van de aidstest die ze heeft laten uitvoeren. Rik waarschuwt Bertje en René voor de plannen van Thomas en Henk. Jan en Réné zetten hun operatie charme bij Stef en Michele verder.

1973 - maandag 30 oktober 2000

Nele maakt het Dries allesbehalve gemakkelijk. Daarom stort hij zijn hart uit bij Celestine. Ondertussen hebben Henk en Thomas op Tenerife een immobiliënkantoor overgenomen. Wanneer Véronique de spullen van Giancarlo opruimt, vindt ze een mysterieus pakje met brieven.

1976 - donderdag 2 november 2000

Koen en Brenda zijn vertrokken voor een romantisch weekendje. Guy maakt zich zorgen nu Thomas onvindbaar is. De dood van Marie-Rose roept bij Veronique heel wat vragen op. Uitgezonderd Anna en Albert weet de hele familie dat Jan een scheve schaats rijdt.

1980 - dinsdag 7 november 2000

Nele brengt Jan in financiële moeilijkheden. Rita en Bob maken zich zorgen over Pierrot, die nog altijd ziek is. Trudy en Sarah zetten Thomas onder druk om hun geld terug te geven.

1987 - woensdag 15 november 2000

Maarten krijgt een uitbrander van Nele wanneer hij uiteindelijk naar huis terugkeert. De dokter raadt Rita aan met haar zoontje, Pierrot, naar het ziekenhuis te gaan. Ondertussen ontvangt Vincent een brief van Neles advocaat en «Tophit», de winkel van Sarah en Trudy, opent vandaag zijn deuren.

1992 - dinsdag 21 november 2000

Catherine neemt het niet dat Rob voor zijn gezin kiest. Met Pierrot gaat het trouwens van kwaad naar erger. Koen realiseert zich dat hij de laatste tijd ontzettend veel geld heeft uitgegeven. Dit belet hem echter niet om Brenda ten huwelijk te vragen. Tussen Rik en Elke springt de vonk eindelijk over.

2016 - dinsdag 19 december 2000

Brenda vindt dat Koen te weinig tijd voor hun relatie maakt. Herman en Ingrid maken plannen voor een verrassingsfeestje in het Bierhuis. De party van de gravin loopt uit de hand. Guy krijgt het bezoek van Antonio, zijn Mexicaanse vriend. Tinne en Bertje gaan in Lapland op zoek naar de kerstman.

2020 - zaterdag 23 december 2000

Bij hun thuiskomst van Lapland wacht Tinne en Bertje een verrassing. Anna en Albert vieren Kerstmis op Tenerife. De vrienden komen samen in het Bierhuis, terwijl de rest van de familie rustig thuis viert. Rob en Rita hebben echter weinig reden om te vieren. Zij hebben een brief van de deurwaarder gekregen.

2022 - dinsdag 26 december 2000

Antonio zet zijn charme-offensief bij Monique verder. Zij zoekt ook steeds vaker zijn gezelschap op nu Guy zoveel tijd in het ziekenhuis doorbrengt. Tussen Wilfried en Nele lijkt er ook iets moois te bloeien. Ondertussen probeert Brenda de relatie van Trudy en Sarah te redden. Sarah ontvangt een brief met een vreemde inhoud.

2029 - woensdag 3 januari 2001

Catherine wordt belazerd. Veronique en Femke hebben plannen. Ze nemen Rita mee op koopjesjacht. Henk en Thomas zoeken elders hun geluk en gaan terug aan de slag op Tenerife. Sarah confronteert Vincent met de documenten van haar vader en Peter zoekt Sarah op.

2037 - vrijdag 12 januari 2001

Els wil Anna en Albert uit de nood helpen en vertrekt naar Tenerife. Peter en Femke maken zich zorgen om de gezondheid van Vincent. Laatstgenoemde is niet te spreken over de praktijken van Henk en Thomas. Dries, ten slotte, probeert Nele te overtuigen om de kinderen tijdens het weekeinde naar Jan te brengen.

2041 - woensdag 17 januari 2001

Jan ontvangt een brief van zijn zoontje Maarten. Kurt Smits duikt opnieuw op. Pierrot mist Maarten en Leentje. Walter krijgt in zijn nieuwe parochie he bezoek van Jan en Rita. Sarah blijft overtuigd van haar gelijk en ze probeert René nog meer onder druk te zetten. Ondertussen maakt Anna zich kwaad op Henk en Thomas.

2042 - donderdag 18 januari 2001

René wordt nog altijd bedreigd door Sarah en hij vraagt raad aan Vincent en Peter. Koen en Trudy worden het slachtoffer van inbrekers. Ook in de kerk van Walter daagt een ongewenste bezoeker op. Op Tenerife stapelen de problemen zich op bij de afwerking van de appartementen. Kurt Smits doet een nieuwe bekentenis.

2044 - zaterdag 20 januari 2001

Trudy heeft de inbraak in de winkel nog steeds niet verwerkt. Ze ziet het allemaal niet meer zitten en Koen vreest dat hij binnenkort werkloos zal zijn. Thomas slooft zich uit om Anna en Albert gunstig te stemmen. René voelt zich in het nauw gedreven door Sarah.

2045 - maandag 22 januari 2001
2046 - dinsdag 23 januari 2001

Vandaag stelt Femke haar vereniging «Kans voor kinderen» voor aan de pers. De advocate van Sarah heeft slecht nieuws. Anna en Albert brengen hun laatste dag op Tenerife door. Henk en Thomas komen meer en meer in de problemen. Kurt Smits blijft Walter achtervolgen.

2047 - woensdag 24 januari 2001
2048 - donderdag 25 januari 2001

Clement neemt Ernestine in vertrouwen over Walters vreemde gedrag. Vincent ontvangt een kortgeding van Sarah's advocate. Walter staat voor een zwaar dilemma door de opmerkelijke biecht van Kurt Smits. Op Tenerife probeert Els met Thomas tot een akkoord te komen.

2049 - vrijdag 26 januari 2001

Anna, Albert en Els keren vandaag terug uit Tenerife. De reacties op «Kans voor kinderen», de vereniging van Guy en Femke, zijn zeer positief. Walter toont zich ontzettend bezorgd over Femke. Thomas verkoopt zijn aandelen in het seniorencomplex. Nele en Wilfried willen een weekendje weg en vragen Jan als babysit.

2050 - zaterdag 27 januari 2001
2051 - maandag 29 januari 2001
2052 - dinsdag 30 januari 2001
2053 - woensdag 31 januari 2001
2054 - donderdag 1 februari 2001
2055 - vrijdag 2 februari 2001
2056 - zaterdag 3 februari 2001

Femke is met zware verwondingen in het ziekenhuis opgenomen. Peter en Guy wijken geen seconde van haar zijde. Walter voelt zich schuldig omdat hij het biechtgeheim geschonden heeft. Ondertussen komt Cathérine met slecht nieuws van het ziekenhuis terug.

2057 - maandag 5 februari 2001

Rita en Rob zijn nog steeds op zoek naar een nieuwe woning. Sarah doet Thomas een voorstel. Kurt Smits wordt nog altijd ondervraagd door de rechercheurs Lits en Janssens. En met Femke gaat het nog altijd niet goed. Walter krijgt het bezoek van een journalist.

2058 - dinsdag 6 februari 2001
2059 - woensdag 7 februari 2001
2060 - donderdag 8 februari 2001
2061 - vrijdag 9 februari 2001

Walter is uit zijn ambt gezet. Catherine zoekt steun bij Els en René. Koen en Brenda bereiden hun huwelijk verder voor. Femke mag het ziekenhuis verlaten. Peter reageert zijn woede af op Walter...

2062 - zaterdag 10 februari 2001
2063 - maandag 12 februari 2001
2064 - dinsdag 13 februari 2001

Tinne kampt met een schuldgevoel omdat Jolien haar ontslag heeft ingediend. Peter is niet erg opgezet met het bezoekje van Thomas aan Femke. Koen begint zich zorgen te maken over zijn nakende huwelijk. Ondertussen vindt Els dat Femke zich maar vreemd gedraagt.

2065 - woensdag 14 februari 2001

Vandaag zetten Koen en Brenda de grote stap, maar Rik heeft de grootste moeite om Koen op tijd in het gemeentehuis te krijgen. In de trouwzaal vliegen Sarah en Trudy elkaar regelrecht in de haren.

2066 - donderdag 15 februari 2001
Laatste aflevering met Véronique De Kock (Jolien).

Koen is met de noorderzon verdwenen. Hij heeft wel een emotionele boodschap achtergelaten voor Brenda. Wilfried doet Nele een voorstel. Peter ontvangt nieuws van Veronique. Jolien werkt haar laatste dag op kantoor. Catherine vraagt aan Vincent om bij haar in te trekken.

2067 - vrijdag 16 februari 2001
2068 - zaterdag 17 februari 2001

Guy probeert Femke ervan te overtuigen dat ze professionele hulp nodig heeft. Rob en Rita hebben een appartement gevonden. Marthe vraagt Rik uit over Koens bedoelingen met de video. Koen probeert zijn verdriet om Brenda te verwerken, maar Trudy maakt het hem niet gemakkelijk.

2072 - donderdag 22 februari 2001

Nele en de kinderen zijn bij Wilfried ingetrokken en dat is voor de man even wennen. Marthe is boos omdat Brenda Koen is achternagereisd. Peter verliest zijn zelfcontrole.

2078 - donderdag 1 maart 2001

Nele is in alle staten wanneer haar zoontje Maarten verwondingen oploopt en in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Peter moet er even tussenuit. Tinne kan het werk niet meer de baas. Nele trekt haar conclusies wanneer ze haar vriend Wilfried in de kamer van Leentje aantreft...

2079 - vrijdag 2 maart 2001

Wilfried heeft Leentje, het dochtertje van zijn vriendin Nele, aangerand. Wanneer Jan het nieuws verneemt, is hij in alle staten. Hij spoedt zich naar de manege, waar Wilfried verblijft. Het komt tot een confrontatie tussen de twee.

2080 - zaterdag 3 maart 2001

Jan is gearresteerd na het incident in de manege. Nele neemt het op voor haar ex-man en legt klacht neer tegen Wilfried. Anna is de kluts kwijt wanneer ze op bezoek gaat bij Dries. Leentje stort haar hart uit bij haar oma...

2081 - maandag 5 maart 2001

Jan en Wilfried moeten beiden voor de raadkamer verschijnen. Anna wacht met een bang hart de afloop af. Vincent wordt in het ziekenhuis op de hoogte gehouden door rechercheur Jef Lits. Thomas en Sarah werken verder aan hun plan om Van den Bossche Electronics onderuit te halen...

2082 - dinsdag 6 maart 2001

Nele is samen met haar kinderen opnieuw bij Jan ingetrokken. Vincent mag vandaag het ziekenhuis verlaten. Wilfried wordt nog een keer ondervraagd. Guy ziet het nut van Femkes therapie niet langer in. Monique heeft het er moeilijk mee dat Els steun zoekt bij Guy. Leentje is verdwenen...

2083 - woensdag 7 maart 2001

Trudy kan het niet nalaten om kritiek te spuien op Brenda. Het stoort Rene dat Vincents hoofd nog niet naar werken staat. Tussen Jan en Nele lijkt alles weer koek en ei. Walter krijgt slecht nieuws van rechercheur Jef Lits...

2084 - donderdag 8 maart 2001

Femke sluit zich steeds vaker op in haar eigen droomwereld. Wilfried krijgt het hard te verduren in de gevangenis. Vincent wil dat Els meer afstand van hem neemt. Sinds het incident met Wilfried trekt Leentje een muur rond zich op...

2085 - vrijdag 9 maart 2001

Maarten en Leentje maken plannen om opnieuw naar school te gaan. Trudy blijft Koen en Brenda achtervolgen. Thomas vraagt Rik uit over de toestand bij Van Den Bossche Electronics. Jan heeft een verrassing in petto voor Nele. Thomas gaat op ziekenbezoek bij Vincent...

2086 - zaterdag 10 maart 2001

Brenda heeft ruzie met Trudy en wijst haar de deur. Nele en Leentje beslissen om samen een dagje op stap te gaan. Lits waarschuwt Walter voor de ondervraging die hem te wachten staat. Els vraagt raad aan Walter. Peter heeft zijn bedenkingen bij het gedrag van Femke.

2098 - maandag 26 maart 2001

Wilfried krijgt het bijzonder warm wanneer inspecteurs De Moor en Pieters hem op de rooster leggen. Jan en Nele vertrekken voor hun tweede huwelijksreis naar Tenerife. Trudy blijft Koen lastigvallen met haar zwangerschap. Bert en Tinne ontfermen zich over Maarten.

2099 - dinsdag 27 maart 2001
2100 - woensdag 28 maart 2001
2101 - donderdag 29 maart 2001
2102 - vrijdag 30 maart 2001
2103 - zaterdag 31 maart 2001
2104 - maandag 2 april 2001
2105 - dinsdag 3 april 2001

De ontdekking in de villa van Henk bezorgt Jan kopzorgen. Thomas probeert te ontsnappen. Walter krijgt het bezoek van Eric Bruurs, één van de gijzelaars. Leentje heeft opnieuw een gesprek met de psychologe. Nele is van streek wanneer Jan opgepakt wordt.

2106 - woensdag 4 april 2001
2107 - donderdag 5 april 2001
2108 - vrijdag 6 april 2001
2109 - zaterdag 7 april 2001
2110 - maandag 9 april 2001
Eerste aflevering met Alice Toen (Albertine).

De verhuis naar het appartement bezorgt Rita flink wat kopzorgen. Jan belandt op Tenerife in de gevangenis. Nele laat Anna weten dat ze langer op het eiland zullen blijven. Rik overweegt om het Bierhuis over te nemen. Rita maakt kennis met haar nieuwe buren.

2111 - dinsdag 10 april 2001

Rita vindt haar draai niet in haar appartement. Nele probeert inspecteur Gonzales van Jans onschuld te overtuigen. Peter beseft dat de toestand van Femke hopeloos is. Monique wil opnieuw aan het werk gaan. Anna verneemt wat er op Tenerife aan de hand is.

2112 - woensdag 11 april 2001
Eerste aflevering met Ingrid Van Rensbergen (Christel).
Laatste aflevering met Stephanie Meire (Femke).

Vincent maakt zich sterk dat Jans aanhouding een misverstand is. Peter neemt afscheid van Femke. Rob en Catherine bereiden de opendeurdagen in het fitnesscentrum voor. Anna verneemt het tragische nieuws over Bart. Jan en Nele gaan zelf op onderzoek. Monique krijgt verrassend bezoek.

2113 - donderdag 12 april 2001

Monique verneemt meer over haar zoon Bart van diens weduwe Christel. Elke geeft haar ontslag op het interimkantoor. Brenda ontdekt dat Trudy zwanger is van Koen. Op Tenerife vreest Marianne Coninckx dat Jan en Nele haar op het spoor zijn. Vincent weigert met de chemotherapie te beginnen.

2114 - vrijdag 13 april 2001

Er gebeuren vreemde dingen in het appartement van Rob en Rita. Anna en Albert maken kennis met Christel en Mike. Het zit Brenda niet mee vandaag. Ze zet een punt achter haar relatie met Koen en daar bovenop krijgt ze haar ontslag. Vincent wil Thomas opnieuw in dienst nemen. Thomas zet Christel voor een voldongen feit.

2115 - zaterdag 14 april 2001
2116 - maandag 16 april 2001
2117 - dinsdag 17 april 2001
2118 - woensdag 18 april 2001
2119 - donderdag 19 april 2001
2120 - vrijdag 20 april 2001
2121 - zaterdag 21 april 2001
2122 - maandag 23 april 2001
2123 - dinsdag 24 april 2001
2124 - woensdag 25 april 2001
2125 - donderdag 26 april 2001

Rechercheur Lits bereidt de confrontatie van Walter met Kurt Smits voor. Peter en Rene houden het doen en laten van Thomas goed in het oog. Walter doet een schokkende ontdekking in zijn appartement...

2126 - vrijdag 27 april 2001

Lits en Janssens zetten hun zoektocht naar gangster Kurt Smits verder. Rita vertelt Jan dat ze Wilfried en Nele ontmoet heeft. Die twee proberen de geschillen uit het verleden bij te leggen. Walter is enorm aangeslagen na de moord op Paddy.

2127 - zaterdag 28 april 2001

Jan eist van Wilfried dat hij Nele met rust laat. Els zet Catherine op straat. Koen probeert het goed te maken met Brenda. Tinne en Bertje gaan op zoek naar spulletjes voor de baby. Brenda is te laat voor de herdenkingsmis van Bart...

2128 - maandag 30 april 2001

Albertine kan het niet nalaten om Rita lastig te vallen. René twijfelt aan de goede bedoelingen van Catherine. Thomas onderhandelt over de overname van het bedrijf, waar de productielijnen van Sarah lopen. Vincent maakt zijn opvolger bekend. Bertje heeft een verrassing voor Tinne...

2129 - dinsdag 1 mei 2001

Maarten en Leentje zijn ontzettend bang sinds Kurt Smits op vrije voeten is. Rita roept de hulp in van Isabelle, de dochter van Albertine. Sarah krijgt in de psychiatrische instelling het bezoek van Trudy. Tinne en Bertje zijn dolgelukkig met het nieuws van de dokter...

2130 - woensdag 2 mei 2001
Eerste aflevering met Jan Schepens (Jo Bervoets).

Vincent heeft een verkennend gesprek met zijn opvolger Jo Bervoets. Sarah krijgt het bijzonder moeilijk wanneer de andere psychiatrische patiënten haar uitdagen. Ook Monique doorworstelt een zware periode. Trudy gaat klagen bij Rik en Elke. Wilfried en Ellen ten slotte hebben met elkaar afgesproken.

2131 - donderdag 3 mei 2001
Laatste aflevering met Ria Verschaeren (Ernestine).

Trudy vindt onderdak bij René. Albertine bezorgt Rita nog altijd slapeloze nachten. Els heeft een voorstel voor Brenda. Ernestine heeft een belangrijke mededeling voor Walter. Kurt Smits duikt opnieuw op. Tinne vreest voor haar baby. Trudy laat een abortus uitvoeren...

2132 - vrijdag 4 mei 2001

Tinne heeft een miskraam. Isabelle brengt Rita goed nieuws. Thomas zoekt Sarah op in de instelling. Nele heeft opnieuw een geheime afspraak met Wilfried. Rita voelt zich schuldig tegenover Albertine. Catherine speelt een spelletje met René...

2133 - zaterdag 5 mei 2001

Catherine wordt de dupe van haar eigen spel. Rik en Elke vinden het schandalig dat Koen Trudy in de steek heeft gelaten. Ze zetten hem op zijn plaats. Walter vindt een eigenaardig pakje voor zijn deur. Bert zit in zak en as na de miskraam van Tinne.

2134 - maandag 7 mei 2001

Jo Bervoets gaat vandaag aan de slag bij Van den Bossche Electronics. Wilfried probeert zijn relatie met Nele te redden. Anna maakt zich zorgen sinds seriemoordenaar Kurt Smits op vrije voeten is. Hij moet de volgende weken nog voor veel bloedstollende momenten zorgen en de kijkcijfers de hoogte injagen. Sarah ondervindt niet veel vriendschap in de instelling.

2135 - maandag 7 mei 2001
2136 - dinsdag 8 mei 2001
2137 - woensdag 9 mei 2001
2138 - donderdag 10 mei 2001
2139 - vrijdag 11 mei 2001

Enkele patiënten in de instelling willen een feestje organiseren. Tijdens een dagje uit lopen Anna en Albert een oude bekende tegen het lijf. Koen vraagt Brenda om hem te helpen. Thomas wil op eigen houtje de firma 'De Borger' overnemen. Rita neemt het Nele kwalijk dat ze Jan bedrogen heeft.

2140 - zaterdag 12 mei 2001
2141 - maandag 14 mei 2001
2142 - dinsdag 15 mei 2001
2143 - woensdag 16 mei 2001
2144 - donderdag 17 mei 2001
2145 - vrijdag 18 mei 2001
2146 - zaterdag 19 mei 2001
2147 - maandag 21 mei 2001

Vincent sukkelt steeds meer met zijn gezondheid. Christel wil Thomas helpen met de overname van firma De Borger. Peter houdt een kater over aan zijn avondje uit met Trudy. Brenda start als secretaresse bij Van den Bossche Electronics. Linda bedreigt Henk.

2148 - dinsdag 22 mei 2001
2149 - woensdag 23 mei 2001
2150 - donderdag 24 mei 2001

Jan bezorgt Anna en Albert een verrassing. De vicaris heeft nieuws voor Walter. Catherine maakt kennis met Jo Bervoets. Guy maakt Melissa duidelijk dat ze geen kans bij hem maakt. Jan nodigt Linda uit voor een etentje. Wilfried doet Nele een voorstel.

2151 - vrijdag 25 mei 2001

Anna begrijpt niet waarom Walter twijfelt aan het voorstel van Rome. Rita is een andere mening toegedaan en vindt dat Walter niet op het aanbod moet ingaan. Brenda dreigt met ontslag als ze verneemt dat Koen op de afdeling verzendingen werkt. Monique waarschuwt Christel voor Thomas. Guy begrijpt er niets van als blijkt dat er een klacht tegen hem loopt.

2152 - zaterdag 26 mei 2001

Catherine is overstuur omdat haar ouderlijke huis verkocht is. Ze voelt zich door iedereen in de steek gelaten. Trudy blijft Peter achtervolgen. Walter twijfelt nog altijd aan het voorstel van Rome. Els licht Jo in over de gezondheidstoestand van Vincent. Guy aanvaardt de verontschuldigingen van zijn assistente Melissa en neemt haar in vertrouwen over de verdwenen dossiers.

2153 - maandag 28 mei 2001

Guy piekert zich suf over de verdwenen dossiers. Tinne is opgelucht wanneer Brenda afziet van haar plan om ontslag te nemen. Christel legt het huwelijksaanzoek van Thomas naast zich neer. Jan brengt het weekend door met Linda. Na een gesprek met Lits, voelt Guy zijn assistente Melissa aan de tand over de verdwenen dossiers.

2154 - dinsdag 29 mei 2001

Monique kan er niet bij dat Thomas en Christel willen gaan samenwonen. Els huilt uit bij Guy. Trudy valt Peter lastig. In de psychiatrische instelling spant Sarah samen met Lut en Karen. Vincent wordt naar huis gebracht. Guy ontslaat zijn assistente Melissa. Catherine heeft slecht nieuws voor Rob.

2155 - woensdag 30 mei 2001

Rob vraagt aan Vincent om met Catherine te praten. Rita zit in zak en as sinds het ontslag van Rob. Sarah smeedt plannen en vraagt aan Trudy om een knappe man te zoeken. Nele wil Leentje bezoeken, maar moet van een kale reis terugkeren. Catherine daagt Rob uit.

2156 - donderdag 31 mei 2001

Rob wil de fitness overnemen. Vincent voelt zich overbodig. Trudy onderneemt verwoede pogingen om Peter te strikken. Guy betrapt Melissa in zijn kantoor. Sarah daagt Hilde uit. Catherine wil een compromis sluiten met Rob.

2157 - vrijdag 1 juni 2001

Het mysterie van de verdwenen dossiers wordt opgehelderd. Rob vraagt een lening bij de bank. Walter kan maar geen beslissing nemen over het eerherstel. Trudy geniet van de onrust die zij en Sarah in de instelling hebben gezaaid. Leentje staat oog in oog met Linda.

2158 - zaterdag 2 juni 2001

Linda heeft een gesprek met Leentje. Rene is niet opgezet met Catherines bezoek. Anna maakt zich zorgen om Jan. Rita zoekt Albertine op. Trudy voert Peter dronken. Bertje wil opnieuw aan kinderen beginnen. Ondertussen vertellen Thomas en Christel aan Monique dat ze willen gaan samenwonen.

2159 - maandag 4 juni 2001

Thomas en Christel nemen hun intrek in een gemeubeld appartement. Rob helpt Isabelle met enkele klussen in haar woning. Monique en Guy helpen Rita aan een job. Linda bezoekt Jan op kantoor. Rita krijgt bezoek uit Amerika.

2160 - dinsdag 5 juni 2001

Walter neemt een beslissing over zijn toekomst. Rita kan nog steeds niet geloven dat haar eerste echtgenoot Dirk terug is. Vincent wordt in allerijl naar het ziekenhuis gebracht. Dirk maakt zijn opwachting in het Bierhuis.

2161 - woensdag 6 juni 2001

Linda heeft de nacht bij Jan doorgebracht. Rita heeft zo haar twijfels om Dirk opnieuw in haar leven toe te laten. Jo vergezelt Els naar het feestje van Christel en Thomas. Het komt tot een confrontatie tussen Peter en Thomas na diens mededeling in De Lork.

2162 - donderdag 7 juni 2001

Jo relativeert de mededeling van Thomas. Rob weigert het geld van Catherine aan te nemen. Vincent laat zich opnemen in een palliatieve instelling. Catherine vindt dat Els steken heeft laten vallen wat de verzorging van Vincent betreft. Dirk wil Pierrot ontmoeten.

2163 - vrijdag 8 juni 2001

Pierrot is de kluts kwijt als hij verneemt dat Dirk zijn vader is. Rob moet de grootste moeite doen om zijn jaloezie te onderdrukken. Vincent zet Catherine op haar plaats. Jan is er niet over te spreken dat Rita haar zoontje aan Dirk heeft voorgesteld. Brenda waarschuwt Jo voor Thomas.

2164 - zaterdag 9 juni 2001

Maarten mist zijn mama. Dirk blijft het onderwerp van discussie tussen Rob en Rita. Monique ontvangt bloemen van Antonio. Rita brengt Anna op de hoogte van Dirks komst. Vincent wil Els een waardige toekomst bieden. Rita zit vast in de lift.

2165 - maandag 11 juni 2001

Els geeft Peter raad in verband met Femke. Rita zit nog altijd vast in de lift. Walter besluit om het voorstel van het bisdom te aanvaarden en naar Rome te vertrekken. Catherine reageert haar frustratie af op Els. Rob licht Anna en Albert in over de verdwijning van Rita.

2166 - dinsdag 12 juni 2001

Rob vermoedt dat Rita er met Dirk vandoor is. Peter vertrekt naar Zwitserland. Walter neemt afscheid van Anna en Albert. Tinne verneemt dat Vincent terminaal is. Trudy voelt zich onbegrepen.

2167 - woensdag 13 juni 2001

Peter keert radeloos terug van zijn bezoek aan Femke. Jan ontvangt een brief van de deurwaarder. Isabelle waarschuwt Rita voor Robs jaloezie. Tinne en Bertje gaan in de palliatieve instelling op bezoek bij Vincent.

2168 - donderdag 14 juni 2001 Rob heeft zijn vertrouwen in Rita verloren. Een dronken Peter brengt de nacht door bij Trudy. Thomas en Christel nemen een kijkje in hun nieuwe appartement. Peter huilt uit bij Els.

2169 - vrijdag 15 juni 2001

Na de breuk met Rita vindt Rob onderdak bij Anna en Albert. Peter brengt Guy op de hoogte van Femkes toestand. Trudy wil haar nood klagen bij Sarah, maar keert van een kale reis terug. Ondertussen probeert Dirk Pierrot voor zich te winnen.

2170 - zaterdag 16 juni 2001
2171 - maandag 18 juni 2001
2172 - dinsdag 19 juni 2001
2173 - woensdag 20 juni 2001

Bertje loopt verwondingen op wanneer hij Maarten uit de vijver haalt. Linda maakt zich dan weer zorgen over Leentje. Dirk en Rita zetten samen een stapje in de wereld. Jan moet voor de vrederechter verschijnen en Trudy wordt uiteindelijk gevonden in de instelling.

2174 - donderdag 21 juni 2001
2175 - vrijdag 22 juni 2001
2176 - zaterdag 23 juni 2001
2177 - maandag 25 juni 2001
2178 - dinsdag 26 juni 2001
2179 - woensdag 27 juni 2001
2180 - donderdag 28 juni 2001
2181 - vrijdag 29 juni 2001