Fandom

Familie Wiki

Seizoen 11: De vliegtuigkaping

2,768pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

SF11

Algemene Informatie

De seizoensfinale van seizoen 11 is de 240ste aflevering van het seizoen en de 2421ste aflevering in totaal. De finale werd uitgezonden op vrijdag 28 juni 2002. De aflevering draait rond het huwelijk van Jo Berrevoets en Els D'hollander en de vliegtuigkaping tijdens hun daaropvolgende huwelijksreis.

Inhoud

Huwelijk van Els en Jo

De hele familie is uitgenodigd op het huwelijk van Els en Jo, dat plaatsvindt in de tuin van hun villa. Terwijl de familie zich nadien naar het huwelijksfeest begeeft, vertrekt het kersvers echtpaar vervroegd op huwelijksreis naar Canada, vanwege een nakende staking bij de luchtverkeersleiders.

Peter verliefd

Jo en Els worden op hun vlucht vergezeld door Eefje Govaert, die terugkeert naar haar tweede thuisland om er zich definitief te gaan vestigen. Halsoverkop besluit een verliefde Peter Van den Bossche om mee te reizen, maar Eefje neemt hem dat niet in dank af.

Vliegtuigkaping op huwelijksreis

Eens in Canada gaat het gekibbel tussen Peter en Eefje verder, terwijl Jo en Els een binnenvlucht nemen om een romantisch uitstapje te maken. Toeval wil dat er ook een buitenlands minister op het vliegtuig zit. Twee gangsters kapen het vliegtuig en zetten het op een afgelegen plaats aan de grond. Peter en Eefje worden gealarmeerd en komen het vliegtuig op het spoor. Intussen probeert een heldhaftige Jo een van de kapers te overmeesteren, maar die actie dreigt hem duur te staan te komen...

Aanwezige personages

Vervolg

Trivia

Voorganger Vervolg
Seizoen 10: De terugkeer van Bart Seizoen 12: De vliegtuigcrash