FANDOM

Seizoen 10 Seizoen 11 Seizoen 12

Op deze pagina vind je van enkele van de uitgezonden afleveringen in seizoen 11 de officiële inhoud. Deze pagina is niet volledig omdat vele inhouden niet meer terug te vinden zijn. Als je meer wil weten over de verhaallijnen van het elfde seizoen, kijk je best op de seizoenspagina.

Vrijdag 7 september 2001

Christel krijgt midden in de nacht Lits over de vloer. Blijkt dat de inspecteur op zoek is naar Thomas. Heeft Thomas iets te maken met de ramp bij de concurrentie? Jo Bervoets wil zo snel mogelijk de productie heropstarten. Els heeft de dood van Vincent nog niet aanvaard en ze blijft de organisatie van de begrafenis uitstellen.

Donderdag 20 september 2001

Rita maakt zich grote zorgen over haar zoontje Pierrot. Hij had uren geleden al thuis moeten zijn. De jongen bevindt zich al even lang bij zijn grootouders. Hij kan er niet meer tegen dat zijn mama en stiefvader drinken en wil niet naar huis. Monique vindt het schitterend nieuws dat haar zoon Bart mogelijk bij Van den Bossche Electronics aan de slag kan. Voor haar is dit het bewijs dat hij eindelijk beter wordt.

Dinsdag 25 september 2001

Het nachtje doorzakken met Trudy heeft een inspirerend effect op Rob. Hij besluit als buitenwipper aan de slag te gaan. Nele is in alle staten, omdat ze haar kinderen nauwelijks te zien krijgt en maakt een scène tegen Linda. In Mexico wil Guy van Antonio weten wat hij voor Monique voelt. Ondertussen achterhaalt zij dat haar vriend zich helemaal niet in Los Angeles bevindt.

Woensdag 3 oktober 2001

Na de alarmerende telefoon van Jan realiseert Nele zich dat ze voor de zoveelste keer bedrogen is door Wilfried en maakt ze op haar manier komaf met de leugens. Catherine verdenkt er René van dat hij de nacht heeft doorgebracht met Veronique. Ze laat het hoofd echter niet hangen en is vastbesloten om voor hem te vechten. Rob overweegt om zijn job als portier op te geven. Guy is eindelijk terug thuis. Hij krijgt geen hartverwarmende verwelkoming van Monique.

Donderdag 4 oktober 2001

Catherine is onder invloed wanneer ze een ongeval veroorzaakt. Jan is helemaal van de kaart sinds hij Nele heeft aangegeven bij de politie. Guy probeert Monique te overtuigen dat hij in Amerika verbleven heeft. En Rob ontvangt een pakje met een heel vreemde inhoud.

Zaterdag 6 oktober 2001

Catherine verplicht Rene om tussen haar en Veronique te kiezen. Bart herstelt goed van de operatie. Koen wil weten wat Brenda van plan is als Bart uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Rob beseft zeer goed dat hij door Herbert geviseerd wordt, maar hij laat zich niet afschrikken en gaat opnieuw aan de slag als portier. Veronique probeert Rene te verleiden.

Maandag 22 oktober 2001

Catherine is vastbesloten om Rene terug te winnen en ze blijft hem en Veronique stalken. Hij vindt dat Catherine aan het flippen is en wordt hoe langer hoe banger. Op Malta hebben Joe Bonduono en zijn echtgenote een etentje georganiseerd voor Christel, Thomas, Jo en Els. Tussen de gastheer en Jo is de spanning te snijden. Thomas daarentegen heeft het naar zijn zin. Monique moedigt haar zoon aan om de confrontatie niet langer uit te stellen en zichzelf in de spiegel te bekijken. Guy ontvangt een akelige omslag...

Woensdag 7 november 2001

Jan en Linda hebben een woordenwisseling. Christel beseft dat ze Bart voorgoed kwijt is. Peter is een gebroken man sinds de dood van Femke. Hij probeert zijn verdriet te verzachten met flink wat alcohol. Bart zoekt Brenda op en licht haar in over de aandelen van hun dochtertje.

Donderdag 15 november 2001

Bianca en Veronique hebben woorden over gisterenavond. Jan protesteert tegen de onteigening aan het gemeentehuis. Christel vertrouwt het hele zaakje rond Bart niet meer. René maakt Catherine duidelijk dat hij voor Veronique gekozen heeft...

Vrijdag 16 november 2001

Maarten is bang dat Linda hem, zijn zus en zijn papa in de steek zal laten. Het zint Veronique niet dat Trudy en Peter een koppel zijn. Tinne weet niet wat ze met de uitnodiging van Rullingen moet aanvangen. Brenda kan haar verdachtmakingen aan het adres van Christel niet langer voor zich houden...

Zaterdag 17 november 2001

De protestactie van Jan heeft resultaat. Guy nodigt Thomas en Christel uit voor een etentje. Koen bekent aan Brenda dat hij het moeilijk heeft om zijn jaloezie te bedwingen. Jan heeft een probleem met de rebelse streken van Leentje...

Maandag 19 november 2001

Bart en Peter hebben op het werk een conflict. Bart probeert Peter tot rede te brengen, maar het mag niet baten. Monique droomt over haar huwelijk. Els en Veronique leven zich uit in de fitness. De pret wordt echter verstoord door Catherine...

Dinsdag 20 november 2001

Brenda wil dat Bart de waarheid over Christel onder ogen ziet. Veronique is in de fitness gevallen en ze voelt zich niet lekker. Christel geraakt meer en meer in paniek. Ze vreest dat de waarheid over Amerika aan het licht zal komen...

Woensdag 21 november 2001

Brenda laat zich niet uit haar lood slaan door Christel. Catherine steekt haar interesse voor Linea Veronica niet onder stoelen of banken. Els licht Anna in over Peters situatie. Jan gelooft zijn oren niet wanneer hij de resultaten van de lotto op de radio hoort. Els en Bianca haasten zich met Veronique naar het ziekenhuis...

Donderdag 22 november 2001

Jan heeft de lotto gewonnen en hij weet met zijn geluk geen blijf. Hij krijgt ook een voorstel van een beursadviseur. In het kasteel van Rullingen gebeuren zeer vreemde dingen. Trudy vertrouwt het zaakje niet en ze probeert haar grootouders te contacteren...

Vrijdag 23 november 2001

Mysterie troef in kasteel van Rullingen, waar het diner uitmondt in een ware orgie. De jaloezie tussen Bart en Koen is nog altijd voelbaar. Het gaat niet goed met Rob. Leentje wil naar een fuif gaan, maar haar vader ziet dat niet zitten...

2272 - zaterdag 15 december 2001

Thomas zoekt rechercheurs Lits en Janssens op en vertelt hen dat hij aan het onderzoek wil meewerken. Rob ligt nog altijd in het ziekenhuis. Rita spreekt haar man moed in, maar hij blijft er van overtuigd dat hij voor het leven gehandicapt is. Monique nodigt Anna en Albert uit op haar huwelijksfeest.

2273 - maandag 17 december 2001

De arrestatie van Christel laat Bart niet los. Peter verwijt Jo dat hij de plaats van zijn vader wil innemen. Christel is momenteel zeer kwetsbaar en ze lijkt onder de druk te zullen breken. Rob maakt zich zorgen over zijn gezondheid.

2274 - dinsdag 18 december 2001

Peter neemt zich voor om de strijdbijl te begraven. Jo betrapt Jan tijdens de verkoop van de onderhoudsproducten. Rob wordt uit het ziekenhuis ontslagen. Veronique verkoopt aan haar ex-schoonmoeder Bianca haar aandelen van Linea Veronica. Trudy is nog altijd persona non grata voor de Van den Bossches.

2275 - woensdag 19 december 2001

Bart zoekt Christel in de gevangenis op. Jan krijgt een waarschuwing van Robert Pessemier, de groothandelaar in schoonmaakproducten. Christel wil weten waar haar zoontje Mike zich bevindt. Bianca handelt de aankoop van de Linea Veronica-aandelen verder af. Thomas schakelt een advocaat in.

2276 - donderdag 20 december 2001

Albertine neemt de verzorging van Rob voor haar rekening. Peter is jaloers op Jo en hij kan zijn negatieve gevoelens niet onder controle houden. Koen helpt Jan uit de nood. Bianca keert terug naar Italië. Thomas roept de hulp in van een bevriend advocaat om Sarah vrij te krijgen. Catherine heeft verrassend nieuws voor Veronique.

2277 - vrijdag 21 december 2001

Anna zet de strijd tegen de onteigening verder. Linda gaat op bezoek bij haar ouders. Veronique is er niet over te spreken dat Catherine de aandelen van Linea Veronica gekocht heeft. Jan heeft er nog altijd problemen mee dat Leentje met Joeri omgaat.

2278 - zaterdag 22 december 2001

Monique bezoekt Christel in de gevangenis. In het Bierhuis wordt vol lof gereageerd op Anna's interview in de krant. Thomas en Geert Thyssen praten met Christel. Joeri wil met Jan praten.

2279 - maandag 24 december 2001

Jan nodigt Anna en Albert uit om samen met zijn gezin Kerstmis te vieren. Bart heeft een speciaal geschenk in petto voor zijn moeder. Anna krijgt telefoon uit Rome. De jongeren vieren Kerst in Het Bierhuis.

2280 - dinsdag 25 december 2001

Anna en Albert brengen kerstdag door bij Rita en Rob. Jo en Rene zakken af naar Els en Veronique. Linda vraagt Jan uit over zijn bijverdienste. Ze pakt hem ook aan over de manier waarop hij met zijn kinderen omgaat. Thomas krijgt een onverwachte gast over de vloer.

2281 - woensdag 26 december 2001

Bart heeft spijt van wat er in het verleden gebeurd is. Linda gooit het op een akkoordje met Robert Pessemier. Leentje heeft huisarrest. Sarah moet geëvalueerd worden door verschillende psychiaters. Daniel Laenen nodigt Monique en Guy uit voor een kerstconcert.

2282 - donderdag 27 december 2001

Jan wil onderhandelen met Robert Pessemier. Bart en Brenda zijn opgelucht nu de spanning tussen hen is opgeklaard. Sarah verschijnt voor een commissie van psychiaters. Jan bezorgt Linda een leuke verrassing.

2283 - vrijdag 28 december 2001

Jan is geschokt wanneer Joeri met drugs wordt betrapt. Maarten zoekt troost bij Tinne. De bevrijding van Sarah is het onderwerp van de dag. Albertine is er zeker van dat ze Rob kan helpen in zijn genezingsproces. Jan weet niet meer hoe hij Leentje moet aanpakken.

2284 - zaterdag 29 december 2001

Trudy en Peter bereiden een verrassing voor. Veronique en Rene zitten in het complot. Brenda stelt zich vragen bij het gedrag van Koen. Anna krijgt slecht nieuws van Walter. Rob heeft het moeilijk om zijn optimisme te bewaren.

2285 - zondag 30 december 2001 - Special "10 jaar Familie"

Anna is jarig en dat is meer dan reden genoeg om een feestje te bouwen. Els stelt haar villa ter beschikking en de organisatie van het feest rust op de schouders van Trudy en Peter. Om de verrassing voor Anna compleet te maken, is er afgesproken dat Walter vroeger uit Rome terugkeert. Tijdens de party duiken er ook mensen op die niet uitgenodigd werden.

2286 - maandag 31 december 2001

Monique en Guy hebben Thomas en Bart uitgenodigd voor een nieuwjaarsetentje. Bart zit nog met een kater van gisteren. Thomas kan het niet laten om zijn vader op stang te jagen. In het Bierhuis hebben Bart en Koen een woordenwisseling met Brenda.

2287 - dinsdag 1 januari 2002

De familie viert nieuwjaar bij Els en Jo. Koen en Bart hebben in het Bierhuis een woordenwisseling over Brenda. Walter vertelt aan Albert de ware reden van zijn thuiskomst. Thomas gooit roet in het eten op het feestje van Monique en Guy.

2288 - woensdag 2 januari 2002

Walter bekent aan Albert dat zijn carrière voorbij is en dat hij op pensioen is gesteld. Peter houdt woord en gaat opnieuw aan de slag bij Van den Bossche Electronics. Na haar bezoek aan Sarah neemt een paniekerige Trudy meteen contact op met de rechercheurs Lits en Janssens. Ze is furieus omdat ze niet ernstig genomen wordt. Bart wil een en ander uitbabbelen met Brenda, maar zij ziet daar het nut niet van in. Jan geeft Joeri de kans om uit te leggen hoe hij in het drugsmilieu verzeild geraakt is.

2289 - donderdag 3 januari 2002

Rechercheurs Lits en Janssens doorzoeken het appartement van Thomas. Walter brengt Anna op de hoogte van zijn pensioen. Albertine steekt haar nieuwsgierigheid voor Anna's broer niet onder stoelen of banken. Trudy vindt geen bondgenoten in haar strijd tegen Sarah.

2290 - vrijdag 4 januari 2002

Jan wil zijn dochter beschermen. Trudy trekt de aanklacht tegen Sarah in. De vete tussen Koen en Bart wordt Brenda te veel. Tinne brengt Rik op ideeën. Bart verpest het etentje van Monique en Guy.

Woensdag 9 januari 2002

Koen begrijpt de beslissing van Brenda niet. Bart probeert de brokken met zijn ex te lijmen. Rik, Elke en Jan wonen de uitvaartplechtigheid van Herman bij. Thomas verneemt in het Bierhuis dat het huwelijk van Brenda afgelast is.

2308 - vrijdag 25 januari 2002

Christel wordt opnieuw verhoord over Amerika én ze wordt geconfronteerd met een oude bekende. Anna probeert meer informatie in te winnen over Georges Van den Bossche. Sinds zijn bezoek aan de dokter heeft Rik het moeilijk met de zwangerschap van Elke.

2309 - zaterdag 26 januari 2002

Anna wil koste wat het kost Georges Van den Bossche ontmoeten. Christel belandt in de gevangenis. Bart stort zijn hart uit bij zijn moeder. Nadia maakt het Walter knap lastig. De ruzie tussen Elke en Rik escaleert.

2310 - maandag 28 januari 2002

Thomas bezoekt Christel in de gevangenis. Bart neemt het niet dat Brenda met hun dochtertje Hannah op café gaat. Nu Elke er niet is, heeft Rik de handen meer dan vol in "Het Bierhuis". Veronique voelt zich niet lekker.

2311 - dinsdag 29 januari 2002

Veronique moet een spoedoperatie ondergaan. Thomas triomfeert na zijn bezoek aan Christel. Peter wil dat Trudy zich bij zijn zus verontschuldigt. Elke wil de brokken lijmen. Koen is onwettig afwezig op het werk.

2312 - woensdag 30 januari 2002

Lesley en Christel maken plannen om uit de gevangenis te ontsnappen. Peter maakt zich zorgen wanneer Trudy niet komt opdagen. Rik verontschuldigt zich voor zijn gedrag bij Tinne. Walter bezorgt Anna het adres van Georges Van den Bossche.

2313 - donderdag 31 januari 2002

Lits en Janssens brengen Thomas op de hoogte van Christels ontsnapping. Zowel Peter als Veronique zijn woedend als ze vernemen dat Trudy de nacht bij René heeft doorgebracht. Anna vraagt aan haar zoon Jan om naar Duitsland te gaan.

2314 - vrijdag 1 februari 2002

Jan reist naar Duitsland en spoort er Georges Van den Bossche op. Christel en Lesley trachten te overleven na hun ontsnapping uit de gevangenis. Rik bekent aan Koen dat hij Elke de deur heeft gewezen. Tinne werkt zich in nesten in "Het Bierhuis".

2315 - zaterdag 2 februari 2002

Jan zet zijn zoektocht naar de familie van Georges Van den Bossche verder. Veronique legt de ruzie met René bij. Er zijn problemen met de suite van Monique en Guy. Catherine wordt voor schut gezet. De hebzucht van Christel leidt tot een gevecht met Lesley.

2316 - maandag 4 februari 2002

Monique nodigt Brenda uit op haar huwelijk. Jan maakt kennis met een nieuw familielid. Catherine heeft slecht nieuws voor Veronique. Thomas panikeert wanneer hij hoort dat Christel schuldig is aan poging tot moord. Rechercheurs Lits en Janssens ondervragen Lesley.

2317 - dinsdag 5 februari 2002

Anna is helemaal van de kaart wanneer Bert Van den Bossche plots in de woonkamer staat. Walter is bereid de jongen in huis te nemen. Rechercheurs Lits en Janssens steken hun licht op bij Maria Decoo. Thomas krijgt bizarre telefoontjes.

2318 - woensdag 6 februari 2002

Els en Veronique bezoeken Bert in de boerderij van Walter. Jo wil een feestje organiseren. Tinne voelt zich niet lekker. Christel vindt onderdak in een nachtclub. Anna weigert in te gaan op de uitnodiging van Els en Veronique.

Donderdag 7 februari 2002

Albert roept de hulp van Walter in om Anna te overtuigen toch naar het feestje ter ere van Bert te gaan. Bart is op zijn tenen getrapt omdat hij geen uitnodiging ontvangen heeft. De dokter heeft ontstellend nieuws voor Tinne.

Vrijdag 8 februari 2002

Bert weet de Van den Bossches voor zich te winnen. In "Het Bierhuis" wordt er gespeculeerd over de vader van Tinnes baby. Anna en Albert krijgen slecht nieuws. Christel wil met Thomas onderhandelen over de aandelen.

Zaterdag 9 februari 2002

Maarten en Leen blijven voor de eerste keer alleen thuis. Tinne is de insinuaties beu. Een dronken Bart zorgt voor een scène in De Lork. Brenda stelt zich vragen bij de zwangerschap van Tinne en die van Elke.

Maandag 11 februari 2002

Maarten en Leen krijgen huisarrest na het feest. Catherine verstoort het etentje van René en Veronique. Monique kan niet tot haar zoon Bart doordringen. Jan waarschuwt Peter voor Trudy. Over enkele dagen worden Monique en Guy in de echt verbonden.

Dinsdag 12 februari 2002

Anna is niet gediend met de brief die ze van de deurwaarder ontvangen heeft. Trudy legt Bert op de rooster. Rechercheurs Lits en Janssens zetten de klopjacht op Christel verder. Monique kan haar zenuwen nauwelijks de baas.

Woensdag 13 februari 2002

Koen heeft geen zin om te werken en hij bedenkt een uitvlucht. Hij zoekt ook naar een origineel Valentijnsgeschenk voor Brenda. Monique vreest dat ze zich belachelijk zal maken op haar huwelijksdag. Rik vindt dat Trudy zich moet verontschuldigen bij Veronique.

Donderdag 14 februari 2002

Vandaag stappen Monique en Guy in het huwelijksbootje. Het belooft een schitterende dag te zullen worden, waarbij de bruidegom verschillende verrassingen in petto heeft. Er duiken echter ook onverwachte gasten op.

Vrijdag 15 februari 2002

Monique beleeft het huwelijk van haar dromen. Koen en Brenda vieren hun eigen Valentijn. Catherine is jaloers op René en Veronique en ze kan haar gevoelens niet maskeren.

22 maart 2002

Jan krijgt nog een kans om de vergissing recht te zetten. Lensie vertrekt nietsvermoedend naar haar afspraakje.

25 maart 2002

Maarten en Leen zijn er niet over te spreken dat Jan en Linda op cruise vertrekken. Het afspraakje van Lensie blijft niet zonder gevolgen. Bart maakt samen met zijn ex-vrouw Brenda en hun dochtertje Hannah een uitstap. Rik en Elke keren terug van de kust. Jo neemt een beslissing.

26 maart 2002

Veronique en Rene maken plannen voor een ontspannend weekend. Thomas begrijpt niet hoe het mogelijk is dat Christel nog altijd op vrije voeten is. Catherine zoekt Rene op het werk op.

27 maart 2002

Tijdens een romantisch etentje maken Els en Jo plannen voor hun huwelijk. Albert verontschuldigt zich bij Paulette voor het gedrag van zijn echtgenote Anna. Linda verneemt dat er problemen zijn op de afdeling verzendingen.

28 maart 2002

Jan en Linda vertrekken op cruise. Lits en Janssens zijn op zoek naar bewijsmateriaal tegen gynaecoloog Daniel Laenen. Veronique en Rene stuiten in het hotel op een onverwachte gast.

29 maart 2002

Koen krijgt het aanbod om in Egypte als animator aan de slag te gaan. Els verneemt dat Catherine overleden is. Jan heeft een verrassing in petto voor Linda.

dinsdag 2 april 2002

Lensie probeert het verlies van haar baby te verwerken. Jans jaloersheid speelt hem parten. Rechercheurs Lits en Janssens leggen Sarah op de rooster. Veronique en Rene keren terug van een bewogen weekend in Lichtaart. Koen neemt een beslissing in verband met Egypte...

8 april 2002

Koen en Trudy vertrekken naar Egypte. Het gedrag van Guy roept heel wat vragen op bij Monique. Thomas begint zelf een speurtocht. Christel voelt de grond onder haar voeten heet worden.

9 april 2002

Sarah is op zoek naar Thomas. Anna steekt haar ontevredenheid niet onder stoelen of banken. Bovendien heeft ze het moeilijk met Walters situatie. Tinne is de kluts kwijt na het gesprek met meester Balencourt.

10 april 2002

Carine steekt Walter een handje toe in het huishouden. Sarah brengt rechercheurs Lits en Janssens op de hoogte van Thomas' verdwijning. Jo en Rene bespreken de problemen in Frankrijk. Elke vindt het schandalig dat Tinne niet wil meewerken aan het onderzoek tegen Daniel Laenen.

11 april 2002

Thomas krijgt niet zo'n goed nieuws. Rob en Jan hebben een meningsverschil. Rechercheurs Lits en Janssens zijn nog steeds op zoek naar Thomas. Ze vinden een nieuw stukje van de puzzel over het moordonderzoek. De dood van Catherine zorgt voor gemengde gevoelens bij Veronique.

12 april 2002

Veronique en Rene besluiten rechercheurs Lits en Janssens te informeren over hun avontuur in Lichtaart. Anna heeft het moeilijk met de terugkeer van Carine. Trudy stelt zich aan tijdens een barbecue.

2406 - 6 juni 2002

Walter voelt zich niet lekker. Brenda neemt een beslissing in verband met haar relatie. Carine onderneemt opnieuw een poging om de plooien glad te strijken met Anna. Bertje en Tinne zijn geraakt door Cupido’s pijlen en ze genieten volop van elkaar.

2407 - 7 juni 2002

Brenda vertelt aan Tinne dat haar relatie met Koen op de klippen is gelopen. Els en Jo stuiten op een onverwacht probleem. Walter vraagt Peter als zijn getuige. Joeri gaat over de schreef.

2408 - 10 juni 2002

Koen heeft het moeilijk om de breuk met Brenda te verwerken. Albertine probeert de brokken te lijmen tussen Rita en Anna. Sinds Brenda teruggekeerd is uit Egypte eist Bart haar volledig op.

2409 - 11 juni 2002

Rita ontvangt een aangetekend schrijven. Anna is vastbesloten om het huwelijk van Walter en Carine te stoppen. Elke krijgt twijfels over haar beslissing in verband met de baby. Guy maakt zich grote zorgen over zijn echtgenote Monique.

2410 - 12 juni 2002

Vandaag stappen Carine en Walter in het huwelijksbootje. De bruid en de bruidegom zijn bloednerveus. Rita probeert uitstel van betaling te krijgen bij de kredietverlener. Albert zet zijn echtgenote Anna op haar plaats. Koen wordt de dupe van zijn goedbedoelde hulp.

2411 - 13 juni 2002

Peter en Eefje doen een mooi gebaar naar Anna. Jan vraagt zich af waarom hij niet op het huwelijk van Walter is uitgenodigd. Sarah nodigt Thomas en Trudy uit voor een etentje. Rita werkt zich in de problemen met de lening.

2412 - 14 juni 2002

Guy vreest dat de ziekte van Mieke nu ook bij Monique is uitgebroken. Rik deelt aan Ingrid de beslissing van Elke mee. Eefje neemt Peter uit eten. Koen ontvangt een bericht van Brenda.

2413 - 17 juni 2002

Koen keert naar huis terug. Els en Jo informeren bij Walter naar hun huwelijk. Eefje heeft Peter voor schut gezet. Guy laat zijn echtgenote Monique naar het ziekenhuis overbrengen.

2414 - 18 juni 2002

Jan maakt zich zorgen over zijn dochter. Trudy vraagt zich af wat voor een spelletje Sarah aan het spelen is. Koen probeert de brokken met Brenda te lijmen. Het gaat niet goed met Monique, die sinds gisteren in het ziekenhuis ligt.

2415 - 19 juni 2002

Walter probeert te bemiddelen tussen Rita en Jan. De toestand van Monique gaat zienderogen achteruit. En alsof Guy het nog niet moeilijk genoeg heeft, wordt hij nog geschorst ook. Jan vertrekt met zijn dochter Leen naar Frankrijk, waar ze het proces van Nele zullen bijwonen. Els krijgt goed nieuws in verband met haar huwelijk.

2416 - 20 juni 2002

Sarah heeft Thomas en Trudy nog altijd in haar macht. Vandaag start het proces van Nele. Lits en Janssens ondervragen Peter over het telefoontje van Trudy. De rechercheurs krijgen ook de toestemming om naar Marbella af te reizen. Guy brengt zijn echtgenote Monique naar huis.

2417 - 21 juni 2002

Jan wordt in Frankrijk op de hoogte gebracht van het overlijden van zijn ex-vrouw. De onderhandelingspoging van Sarah en Thomas loopt met een sisser af. Jan en Leen getuigen op het proces van Nele. Mieke verwijt zichzelf de dood van haar moeder.

2418 - 24 juni 2002
2419 - 25 juni 2002

Vandaag wordt Monique begraven. Mieke is te zwak om de uitvaartplechtigheid bij te wonen. Eefje houdt haar ondertussen gezelschap. Elke maakt zich zorgen omdat Brenda niet komt opdagen. Rechercheurs Lits en Janssens vertrekken naar Marbella. Leen moet getuigen op het proces van haar moeder. Anna schaamt zich voor de uitlatingen van Rita.

2420 - 26 juni 2002

De jury doet een uitspraak in het proces van Nele. Jo neemt een beslissing over de positie van Bert bij Van den Bossche Electronics. Mieke bezoekt het graf van haar moeder. Linda en Maarten wachten Jan en Leen op aan het station. Rechercheurs Lits en Janssens zitten Sarah op de hielen.

2421 - 27 juni 2002

Veronique, Els en Jo leggen de laatste hand aan de voorbereidingen van het huwelijk. Rechercheurs Lits en Janssens ondervragen Thomas en Trudy over de schietpartij. Rita kampt nog altijd met financiële problemen. Eefjes plannen om naar Canada te reizen, krijgen stilaan vaste vorm.

2422 - 28 juni 2002

Voor Els en Jo is de grote dag eindelijk aangebroken. Erik, de broer van de bruidegom, woont de plechtigheid bij. Tijdens het huwelijksfeest is de spanning tussen Rita en haar broer Jan te snijden. Op het vliegtuig met bestemming Canada krijgt het pasgetrouwde stel het gezelschap van Eefje en Peter. Aan de huwelijksreis van Els en Jo dreigt abrupt een einde te komen wanneer een binnenlandse vlucht overgenomen wordt door kapers. Zullen Els en Jo ongehavend uit dit drama komen?