Fandom

Familie Wiki

Seizoen 13: Huwelijk op Malta

2,764pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Seizoen 13

Huwelijk op Malta

127-3491b3af6f31c99e39cc1a3be6596378

11018982 10204128881886645 6138146787392333123 n

Algemene Informatie

De seizoensfinale van het dertiende seizoen is de 216ste aflevering van het seizoen en de 2852ste aflevering in totaal. De finale werd uitgezonden op 27 juni 2004. De aflevering draait rond het huwelijk van Peter Van den Bossche en Trudy Tack de Rixart de Waremme in Malta.

Inhoud

Huwelijk op Malta

Peter en Trudy zullen romantisch met z'n tweetjes trouwen in het pittoreske Malta. Wat Trudy nog niet weet, is dat Peter de hele familie heeft uitgenodigd om haar wens te vervullen: een huwelijk met de hele familie.

Peter wordt neergestoken

Ondertussen bereid Truyman een plan voor om Peter uit te schakelen. Uiteindelijk wordt Peter tijdens de Fiesta neergestoken op dezelfde plaats als zijn vader Guido Van den Bossche.

Het einde van Truyman

Maar nadat Truyman hen gevangen genomen had, nemen Christel Feremans en Xavier Latour wraak. Zij vergiftigen Truyman aan boord van een schip en gooien hem in de zee...

Aanwezige personages

Vervolg

Trivia

  • In deze aflevering komt een einde aan het verhaal rond de sekte van Salomon van in 1995.
  • De aflevering werd verteld als een soort flashback. Aan het begin van het verhaal is Peter als reeds neergestoken en wacht de familie op meer nieuws. Jan Van den Bossche, die dan pas aankomt in Malta, krijgt het verhaal van de familie te horen.

Voorganger

Vervolg

Seizoen 12: De vliegtuigcrash Seizoen 14: Cédric is vermist