FANDOM

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 103 (#2956) - maandag 27 december 2004

Veronique probeert te verhinderen dat Mario ook naar Marokko reist. Jan kampt met een kater. Trudy laat haar goed hart zien. Marc denkt een oplossing gevonden te hebben voor Roxannes probleem. Warre bezorgt Guy meer informatie over Annemarie.

Aflevering 104 (#2957) - dinsdag 28 december 2004

Het zint René niet dat Heidi terug aan de slag wil gaan. Roxanne voelt zich niet meer op haar plaats in het opvangtehuis. Bart ziet een miljoenencontract aan zijn neus voorbijgaan. Walter keert terug uit Marokko.

Aflevering 105 (#2958) - woensdag 29 december 2004

Roxanne trekt bij Mieke en Marc in. Lovely heeft het moeilijk met het idee dat Andreas aan Koen heeft gevraagd om mee te reizen naar Marokko. Albertine is ijverig op zoek naar nieuwjaarsgeschenkjes.

Aflevering 106 (#2959) - donderdag 30 december 2004

Andreas bereidt met Koen de reis naar Marokko voor. Jan biedt zijn hulp aan, maar botst op een muur van verzet. Guy graaft verder in het verleden van Annemarie.

Aflevering 107 (#2960) - vrijdag 31 december 2004

Lovely gaat niet akkoord met de plannen van Koen. Andreas zet Jan op zijn plaats. De jongeren vieren oudjaar in het opvangtehuis. Kobe telt samen met Roxanne af van oud naar nieuw.

Aflevering 108 (#2961) - zaterdag 1 januari 2005

Koen en Andreas vertrekken naar Marokko. Lovely blijft bezorgd achter. Kobe geniet na van een gezellige oudejaarsavond. Linda wil dat haar echtgenoot Marokko uit zijn hoofd zet. Bart draagt de gevolgen van zijn oververmoeidheid.