FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 109 (#2962) - maandag 3 januari 2005

De dood van professor Coessens blijft Guy boeien. Anna voelt zich in de steek gelaten. Shirley is vandaag niet haar vrolijke zelve. Marc probeert van Roxanne te weten te komen wat er gebeurd is op oudejaarsnacht.

Aflevering 110 (#2963) - dinsdag 4 januari 2005

Els wil dat Walter de doopplechtigheid van de baby’s verzorgt. Brenda verneemt de reden van Shirley’s rothumeur. Guy confronteert Annemarie met nieuwe gegevens uit haar verleden.

Aflevering 111 (#2964) - woensdag 5 januari 2005

Bart mag het ziekenhuis verlaten. Kobe zoekt Lovely op. Roxanne voelt zich niet meer veilig na de confrontatie met Marc. Rita is van de kaart wanneer Antoine plots sterft en ze zijn fortuin erft.

Aflevering 112 (#2965) - donderdag 6 januari 2005

Jan is in zijn nopjes nu hij de leiding over Van den Bossche Electronics heeft. Kobe verontschuldigt zich bij Roxanne. Heidi popelt om opnieuw aan het werk te gaan. Mieke is woedend na haar gesprek met Roxanne. In de gevangenis in Marokko stijgt de spanning.

Aflevering 113 (#2966) - vrijdag 7 januari 2005

Mieke vindt dat Roxanne dringend op zoek moet naar werk. Isabelle en Gustaaf stappen in het huwelijksbootje. Mario en Veronique bereiden hun nieuwjaarsreceptie voor. Voor Peter en Rob nadert de dag van de waarheid.

Aflevering 114 (#2967) - zaterdag 8 januari 2005

Mario en Veronique geven een nieuwjaarsreceptie. Anna is nieuwsgierig naar het huwelijk van Isabelle en Gustaaf. Marc verlangt naar een romantische avond met Mieke. Jan bereidt zijn speech voor.