FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 133 (#2986) - maandag 31 januari 2005

Veronique, Mario, Rene en Heidi zijn uitgenodigd op een feestje bij Joris Buys. De party krijgt een nare wending. Gustaaf en Isabelle nemen Albertine mee naar een wijndegustatie.

Aflevering 134 (#2987) - dinsdag 1 februari 2005

Peter gaat terug aan het werk. De politie is Christel en Xavier op het spoor. Walter vreest dat Kobe zijn studies verwaarloost omwille van Roxanne. Rob moet opnieuw voor zaken naar het buitenland.

Aflevering 135 (#2988) - woensdag 2 februari 2005

Christel en Xavier worden gearresteerd. Inspecteurs Lits en Lieckens zoeken Annemarie op. Walter heeft met Mieke een gesprek over Kobe. Peter en Andreas willen bewijzen dat Latour achter de aanhouding in Marokko zat.

Aflevering 136 (#2989) - donderdag 3 februari 2005

Jan heeft een afspraak met een journalist. Annemarie heeft de nacht in de cel doorgebracht. Marc en Mieke ontvangen een mooi bedrag op hun rekening. Bart, Peter en Andreas nemen de computer van Latour onder handen.

Aflevering 137 (#2990) - vrijdag 4 februari 2005

Christel en Xavier verschijnen voor de raadkamer. Rita hervat de uitzending van “De Platenboerin”. Inspecteurs Lits en Lieckens confronteren Annemarie met nieuwe feiten in de zaak Coessens. Het interview van Jan valt niet in goede aarde.

Aflevering 138 (#2991) - zaterdag 5 februari 2005

Trudy en Peter zoeken een naam voor hun dochtertje. Anna spelt haar zoon Jan de les. Kobe gaat voor Roxanne op zoek naar een baan. Rene heeft de grootste moeite om enthousiast te zijn over Heidi’s nieuwe professionele uitdaging.