FANDOM

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 139 (#2992) - maandag 7 februari 2005

Roxanne is in de wolken met haar sollicitatiegesprek. Veronique en Mario zitten op hete kolen voor de verkiezing van “De Gouden Naald”. Bij Van den Bossche Electronics staat er een belangrijke vergadering op de agenda.

Aflevering 140 (#2993) - dinsdag 8 februari 2005

Koen verveelt zich. Roxanne solliciteert bij Van den Bossche Electronics. Peter en Andreas menen bewijsmateriaal tegen Latour te hebben gevonden. Trudy en Veronique blijken los van mekaar dezelfde kinderkamer te hebben besteld. Annemarie wil Guy niet meer zien.

Aflevering 141 (#2994) - woensdag 9 februari 2005

Roxanne gaat aan de slag bij Van den Bossche Electronics. Rob ziet een oude bekende terug. Inspecteurs Lits en Lieckens voelen Xavier Latour aan de tand. De zaak van Annemarie neemt plots een vreemde wending.

Aflevering 142 (#2995) - donderdag 10 februari 2005

Linda en Koen bakken Jan een koekje van eigen deeg. Marc brengt Guy op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in het dossier rond Annemarie. Kobe neemt Roxanne uit eten. Peter en Andreas lokken Bosschiers in de val.

Aflevering 143 (#2996) - vrijdag 11 februari 2005

Peter en Andreas zijn van de kaart door het ongeval van Bosschiers. Mieke en Marc hebben een voorstel voor Roxanne. Brenda heeft een schuldgevoel omdat haar dochtertje ziek is. Het carnavalsfeestje in het opvangtehuis wordt brutaal verstoord.

Aflevering 144 (#2997) - zaterdag 12 februari 2005

Onbekend.