FANDOM

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 151 (#3004) - maandag 21 februari 2005

Rita repeteert voor het concert met de Heverband. Roxanne heeft de indruk dat Marc haar liever kwijt dan rijk is. De ganse familie gaat op kraamvisite. Peter, Mario en Andreas bereiden de thuiskomst van de baby’s voor.

Aflevering 152 (#3005) - dinsdag 22 februari 2005

Jan is er zeker van dat hij zal gevraagd worden als dooppeter. Inspecteurs Lits en Lieckens voelen Xavier Latour aan de tand. Heidi mag haar organisatietalent bewijzen want ze wordt ingeschakeld voor het doopfeest van de baby’s. Kobe houdt Roxanne gezelschap bij het babysitten.

Aflevering 153 (#3006) - woensdag 23 februari 2005

Jan heeft een kater. Andreas en Els nemen een beslissing over de doopouders van hun kleintje. Guy verzorgt zich niet meer sinds Annemarie hem verlaten heeft. Koens feestje eindigt abrupt wanneer Lovely opeens haar opwachting maakt.

Aflevering 154 (#3007) - donderdag 24 februari 2005

Koen houdt een kater over aan het feestje. Rita’s zenuwen spelen haar parten. Marc maakt zich zorgen over Guy. Peter probeert op een goed blaadje te komen bij Christel. Heidi verzorgt haar eerste evenement.

Aflevering 155 (#3008) - vrijdag 25 februari 2005

Xavier Latour is woedend omdat zijn aanhouding verlengd is. Rita ontvangt een nieuwe gast in haar radioprogramma. Jan is er niet over te spreken dat de kinderen met Jane naar Amerika willen.

Aflevering 156 (#3009) - zaterdag 26 februari 2005

Heidi is nerveus voor het eerste feestje, dat ze met haar evenementenbureau heeft georganiseerd. Veronique is op zoek naar een doopvont. Mieke en Marc proberen te genieten van een dagje met hun tweetjes.