FANDOM

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 163 (#3016) - maandag 7 maart 2005

Marc geniet van het verjaardagsgeschenk van Mieke. Mario, Peter en Andreas maken een wandeling met de baby’s. Els maakt zich zorgen.

Aflevering 164 (#3017) - dinsdag 8 maart 2005

Trudy geniet voor de volle honderd procent van haar verblijf aan zee. Ondertussen stuntelen Peter en Andreas met de verzorging van de baby’s. Guy verrast Annemarie met een avondje uit.

Aflevering 165 (#3018) - woensdag 9 maart 2005

Heidi maakt zich op voor de viering van het éénjarig bestaan van Villa Select. Xavier Latour verschijnt opnieuw voor de raadkamer. Mario en Andreas willen Peter een poets bakken.

Aflevering 166 (#3019) - donderdag 10 maart 2005

Dieuwke wordt in het ziekenhuis opgenomen. Trudy, Veronique en Els genieten van hun behandeling aan zee. Jan denkt een bijverdienste te hebben gevonden. Koen wordt betrapt.

Aflevering 167 (#3020) - vrijdag 11 maart 2005

De vrouwen keren terug uit De Panne. Els krijgt geen goed nieuws. Kobe helpt Walter met de inrichting van de kloosterkelder. Jan solliciteert voor een weekendjob.

Aflevering 168 (#3021) - zaterdag 12 maart 2005

Rita en Rob knijpen er een dagje tussenuit en ondertussen houdt Linda de winkel open. Jan krijgt een vreemd telefoontje van een onbekende vrouw. Marc probeert Guy en Annemarie te overtuigen om samen op reis te gaan.