FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#3034) - maandag 28 maart 2005

De familie Van den Bossche viert Pasen. Marcs vergeetachtigheid speelt hem parten wanneer Dounia plots voor de deur staat. Linda gaat opnieuw aan het werk. Mario en Andreas negeren Veronique.

Aflevering 182 (#3035) - dinsdag 29 maart 2005

Mieke vindt Marc naast Dounia in de zetel. Mario en Andreas proberen bij de opkoper hun meubelen terug te krijgen. Koen wil zich inschrijven voor een nieuw spelprogramma.

Aflevering 183 (#3036) - woensdag 30 maart 2005

Brenda helpt Rita uit de nood. Mieke zit in zak en as omdat Marc halsoverkop naar het congres is vertrokken. Christel heeft dringend geld nodig.

Aflevering 184 (#3037) - donderdag 31 maart 2005

Veronique is op zoek naar Mario. Annemarie voelt zich geroepen om Marc de les te spellen. Linda is overstuur. Gustaaf brengt een leuke avond door met Marc en Dounia.

Aflevering 185 (#3038) - vrijdag 1 april 2005

Marc en Dounia keren terug uit De Panne. Christel doet Bart een voorstel. Lovely komt overwacht naar huis. Inspecteurs Lits en Lieckens onderzoeken de zaak van de gestolen goederen. Linda wordt door haar patiënten in de watten gelegd.

Aflevering 186 (#3039) - zaterdag 2 april 2005

Jan moet naar de tandarts. Andreas vertelt Anna dat Veronique de antieken meubelen van Guido heeft verkocht. Mario loopt een oude bekende tegen het lijf. Peter en Trudy maken ruzie over Christel.