FANDOM

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 187 (#3040) - maandag 4 april 2005

Peter is woedend wanneer hij de veranderingen thuis ziet. Geert Thijssen zoekt Xavier op in de gevangenis. Mieke is niet gediend met de aanwezigheid van Dounia. Mario neemt een drastische beslissing.

Aflevering 188 (#3041) - dinsdag 5 april 2005

Xavier denkt aan ontsnappen. Dieter zoekt Linda thuis op. Virginie overdondert Koen wanneer ze bij hem intrekt. Veronique smeekt Mario om naar haar terug te keren.

Aflevering 189 (#3042) - woensdag 6 april 2005

Mario en Veronique begraven de strijdbijl en schakelen Heidi in voor de praktische organisatie van de modeshow. Jan en Linda ontvangen een cadeau van Dieter. Rita moet naar de studio voor de opnames van haar CD. Pierrot heeft zijn twijfels over de comeback van zijn moeder.

Aflevering 190 (#3043) - donderdag 7 april 2005

Mieke en Marc hebben heel wat uit te praten. Lovely betrapt Koen en Virginie. Rob vertrekt halsoverkop naar Londen. Veronique heeft een verrassing voor Andreas. Xavier helpt Sergio te ontsnappen.

Aflevering 191 (#3044) - vrijdag 8 april 2005

Andreas vertrekt naar Amerika. Peter bereidt het proces tegen Latour voor. Xavier wordt ondervraagd over de ontsnapping van Sergio. Walter en Pepe doen een bizarre ontdekking. Geert Thijssen voelt nattigheid.

Aflevering 192 (#3045) - zaterdag 9 april 2005

Jan houdt de platenzaak van Rita open en dat verloopt niet echt vlekkeloos. Rob en Rita stranden met autopech. Peter trommelt Shirley op met Cedric te gaan wandelen.