FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 193 (#3046) - maandag 11 april 2005

Kobe en Roxanne vertellen aan Mieke en Marc dat ze een koppel zijn. Advocaat Thijssen slaat in paniek wanneer er in zijn kantoor ingebroken wordt. Virginie en Lovely vliegen elkaar in de haren. Annette keert terug uit Zuid-Afrika.

Aflevering 194 (#3047) - dinsdag 12 april 2005

Virginie krijgt slecht nieuws van de manege. Dieter helpt Jan en Linda uit de nood. Mieke wil Annemarie inschakelen om permanentie te doen in het opvangtehuis. Christel vraagt bescherming aan inspecteurs Lits en Lieckens.

Aflevering 195 (#3048) - woensdag 13 april 2005

De spanning tussen Rob en Rita is te snijden. Heidi bespreekt met Mario de modeshow. Koen neemt deel aan de selectieproeven voor een televisiewedstrijd. Virginie verneemt dat haar paard vergiftigd werd. Dieters gevoelens brengen Linda in de war.

Aflevering 196 (#3049) - donderdag 14 april 2005

Jan vermoedt dat Dieter een boontje heeft voor Linda. Christel panikeert nu het proces dichterbij komt. Lits en Lieckens onderwerpen de kloosterkelder aan een huiszoeking. Rene maakt zich zorgen over Heidi.

Aflevering 197 (#3050) - vrijdag 15 april 2005

Linda vecht tegen haar gevoelens voor Dieter. Walter en Pepe worden ondervraagd over de diamanten. Andreas krijgt goed nieuws over zijn dochter Dieuwke. Peter vermoedt dat Christel een relatie met Geert Thijssen heeft. Virginie krijgt nog meer slecht nieuws.

Aflevering 198 (#3051) - zaterdag 16 april 2005

Linda gaat winkelen. Haar echtgenoot Jan krijgt argwaan en achtervolgt haar. Onderweg loopt hij zijn zoon Bart tegen het lijf.