FANDOM

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 199 (#3052) - maandag 18 april 2005

Shirley praat met Jan over Linda. Els en haar dochtertje Dieuwke keren terug uit Amerika. Koen gaat op bezoek bij Elke.

Aflevering 200 (#3053) - dinsdag 19 april 2005

Xavier verschijnt voor de rechter. Rik en Elke weten niet wat ze met de informatie over Lovely moeten. Marc heeft het terug verkorven bij Mieke.

Aflevering 201 (#3054) - woensdag 20 april 2005

Heidi wordt in het ziekenhuis opgenomen. Inspecteurs Lits en Lieckens voelen Lovely aan de tand over de manege. Linda en Jan hebben een brief van de belastingen in de bus.

Aflevering 202 (#3055) - donderdag 21 april 2005

Rene brengt Mario op een idee. Lovely is in alle staten wanneer ze door de politie ondervraagd wordt. Heidi krijgt rust voorgeschreven. Rita is er niet over te spreken dat Rob terug naar het buitenland wordt gestuurd.

Aflevering 203 (#3056) - vrijdag 22 april 2005

De pers is niet mals voor de modeshow van Veronique en Mario. Zowel Marc en Mieke als Bart en Brenda maken er een romantische avond van. Lovely zoekt Virginie op in de manege.

Aflevering 204 (#3057) - zaterdag 23 april 2005

Jan en Linda beseffen dat ze dringend moeten bijpraten en ze doen dit tijdens een etentje in De Lork. In het restaurant zien ze enkele oude bekenden terug. Jan kijkt te diep in het glas en de poppen gaan weer aan het dansen…