FANDOM

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 211 (#3064) - maandag 2 mei 2005

Kobe wordt bij vader abt geroepen. Linda verontschuldigt zich bij Els en Trudy. Bart en Brenda zijn in een romantische stemming. Koen breit een vervolg op “Kies Wie Krijgt”.

Aflevering 212 (#3065) - dinsdag 3 mei 2005

Kobe neemt een beslissing over zijn studies. Rob en Rita nodigen Prosper en Arlette uit voor een etentje. Koen heeft een belangrijke mededeling voor Brenda. Pepe brengt Anna op de hoogte van Walters promotie.

Aflevering 213 (#3066) - woensdag 4 mei 2005

Jan heeft een verrassing voor zijn kinderen. Kobe voelt zich nog altijd niet lekker. Virginie praat met Ward over Koen.

Aflevering 214 (#3067) - donderdag 5 mei 2005

Rob is getuige van een overval in de supermarkt. Op het thuisfront wacht Rita gespannen af. Koen wordt belaagd door Ward en Stijn. Voor Virginie vallen de stukken van de puzzel stilaan in mekaar.

Aflevering 215 (#3068) - vrijdag 6 mei 2005

Robs heldendaad breekt hem zuur op. Guy krijgt een verrassende telefoon uit Canada. Bart heeft een bijzondere verrassing voor Brenda. René kan zich niet verzoenen met Heidi’s plan om thuis te bevallen.

Aflevering 216 (#3069) - zaterdag 7 mei 2005

Bart brengt Anna en Albert op de hoogte van zijn huwelijksplannen. Bij Van den Bossche Electronics wordt er een afscheidsfeestje georganiseerd voor Rudy, de financiële directeur. Het brandalarm verstoort de pret.