FANDOM

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 229 (#3082) - maandag 23 mei 2005

Koen blijft hopen op een tweede kans. Kobe heeft het moeilijk om de knoop door te hakken. Eefje wacht in spanning op nieuws van Yvan. Walter wordt tot bisschop gewijd.

Aflevering 230 (#3083) - dinsdag 24 mei 2005

Inspecteurs Lits en Lieckens hebben nieuws over Yvan. Koen moet kiezen tussen Lovely en Virginie. Brenda is bijzonder zenuwachtig voor haar grote dag. Ten huize Els gaan de verbouwingswerken koortsachtig verder.

Aflevering 231 (#3084) - woensdag 25 mei 2005

Eefje en Guy nemen afscheid. Rita voelt zich in haar nopjes in de fotostudio. Roxanne is op zoek naar Kobe. Annemarie heeft het moeilijk met het vertrek van haar nichtje.

Aflevering 232 (#3085) - donderdag 26 mei 2005

Brenda is bijzonder gespannen nu haar huwelijksdag voor de deur staat. Gijs zoekt Roxanne op. Els en Trudy geven de nieuwe meubels een plaatsje. Marc stelt zich vragen bij de relatie van Guy en Annemarie.

Aflevering 233 (#3086) - vrijdag 27 mei 2005

Bart en Brenda stappen in het huwelijksbootje. De bruidegom heeft heel wat verrassingen voor zijn bruidje in petto.

Aflevering 234 (#3087) - zaterdag 28 mei 2005

Veronique is niet tevreden over het feest. Lovely begrapt Koen en Virginie. Roxanne gaat met Walter praten over Kobes intreding. Heidi vraagt Gustaaf als dooppeter.