FANDOM

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 247 (#3100) - maandag 13 juni 2005

Kinderverzorgster Suzy gaat aan de slag. Walter praat met Anna en Albert over de Afrikaanse onderwereld die hem niet kan aanvaarden. Virginie wacht Koen op in de pub en lokt hem mee.

Aflevering 248 (#3101) - dinsdag 14 juni 2005

Andreas, Els en Trudy willen Suzy helpen in de zoektocht naar haar kind. Shirley gaat bij Peter klagen over Roxanne. Koen is zich bewust van zijn misstap en hij probeert de brokken met Lovely te lijmen.

Aflevering 249 (#3102) - woensdag 15 juni 2005

Andreas heeft de echtgenoot van Suzy nagetrokken. Roxannes gedrag laat steeds meer te wensen over en dat ondervindt vooral Shirley. Jan komt op voor zijn echtgenote Linda en hij wil nog altijd dat Veronique zich verontschuldigt.

Aflevering 250 (#3103) - donderdag 16 juni 2005

Koen wil Lovely verlaten en hij gaat alvast op zoek naar een andere woonst. Heidi denkt dat haar weeën begonnen zijn en ze trommelt René op. Trudy wil Suzy aangenaam verrassen, maar dat lijkt niet zo goed te lukken.

Aflevering 251 (#3104) - vrijdag 17 juni 2005

Suzy legt Trudy en Peter uit waarom ze plots het restaurant verliet. Trudy ontfermt zich over haar. Heidi moet eindelijk bevallen. Guy doet zijn best om de brokken met Annemarie te lijmen.

Aflevering 252 (#3105) - zaterdag 18 juni 2005

Rita brengt alles in orde voor haar vertrek naar Frankrijk. Marc en Mieke ondernemen een nieuwe poging om met Guy en Annemarie te praten. Koen probeert het goed te maken bij Lovely.