FANDOM

Week 42

Week 43

Seizoen 15

Aflevering 253 (#3106) - maandag 20 juni 2005

Trudy brengt een bezoek aan de huisbaas van Suzy en dit valt niet in goede aarde. Guy doet een nieuwe ontdekking over zijn echtgenote Annemarie. Bart en Peter bespreken het bedrijfsfeest.

Aflevering 254 (#3107) - dinsdag 21 juni 2005

Guy probeert achter de waarheid te komen omtrent Annemarie. Sergio vindt eindelijk de bankkluis van Christel. Trudy stelt aan haar huisgenoten voor om Suzy onderdak te geven.

Aflevering 255 (#3108) - woensdag 22 juni 2005

Peter vraagt Shirley uit over het bezoek van Xavier Latour. Trudy beslist dat Suzy kan intrekken in de villa. Gustaaf is er niet over te spreken dat René twijfelt om zijn zoontje te laten dopen.

Aflevering 256 (#3109) - donderdag 23 juni 2005

De familie wordt op de hoogte gebracht van de aanslag op Walter. Guy wil naar Amerika reizen om meer te weten te komen over Annemarie. Andreas wint informatie in over het zoontje van Suzy.

Aflevering 257 (#3110) - vrijdag 24 juni 2005

Koen maakt zich klaar voor zijn reis naar Egypte. Guy krijgt een verontrustend mailtje uit Amerika. Veronique confronteert Suzy met de waarheid over haar zoontje.

Aflevering 258 (#3111) - zaterdag 25 juni 2005

Peter loopt bij zijn oma en Albert langs om hen uit te nodigen voor het bedrijfsfeest. Veronique gaat op zoek naar een nieuwe nanny. Xavier Latour ontdekt dat Christel haar aandelen heeft verkocht.

Aflevering 259 (#3112) - zondag 26 juni 2005 - SEIZOENSFINALE

Guy ontvangt een onthullende mail uit Amerika. De Van den Bossches vertrekken naar een pretpark voor het bedrijfsfeest. De dag wordt afgesloten met een grote barbecue…

  • Een uitgebreide inhoud van deze aflevering vind je op deze pagina.