FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 31 (#2884) - maandag 4 oktober 2004

Andreas brengt met de hulp van Peter de reis naar Marokko in orde. Jan staat er op om Andreas te vergezellen, maar hij stuit op een muur van verzet. Brenda heeft het moeilijk met het afscheid van Bart.

Aflevering 32 (#2885) - dinsdag 5 oktober 2004

Andreas vertrekt naar Marokko, waar hij Rob zal helpen. Een oude bekende van Rik wil in de pub een wereldrecord verbreken.

Aflevering 33 (#2886) - woensdag 6 oktober 2004

Andreas krijgt Rob eindelijk te zien. Koen is vastbesloten het record “fietsen op rollen” te breken. Roxanne vindt een woning. Het geduld van Rita wordt zwaar op de proef gesteld.

Aflevering 34 (#2887) - donderdag 7 oktober 2004

Els en Trudy gaan samen winkelen. Rita heeft een afspraak met de belastingcontroleur. In Marokko wordt Andreas bij Rachid verwacht.

Aflevering 35 (#2888) - vrijdag 8 oktober 2004

Bij zijn terugkeer uit Marokko licht Andreas de familie in. Koen maakt kennis met Marcel, de kinesist van Miel. Xavier wil Peter helpen om Rob terug naar België te halen. Rita ontvangt Will Ferdy in haar radioprogramma.

Aflevering 36 (#2889) - zaterdag 9 oktober 2004

Koen heeft het moeilijk om het trainingsschema vol te houden. Andreas vermoedt dat Xavier achter de arrestatie van Rob zit. Christel drijft Brenda tot het uiterste.