FANDOM

Seizoen 14

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#3113) - maandag 29 augustus 2005

Er is nog altijd geen spoor van Cedric, het zoontje van Veronique en Mario. Hij kan de spanning niet meer aan en wordt in shock naar het ziekenhuis gebracht. Ook Guy heeft het zeer moeilijk sinds zijn echtgenote in de psychiatrie is opgenomen. In de krant wordt uitgebreid bericht over de wanhoopsdaad van Christel. Op Gran Canaria wordt Catherine gekweld door de beelden uit haar verleden, waaraan ze kop noch staart krijgt.

  • Eerste aflevering met Christophe Stienlet (Luc De Laet). 

Aflevering 2 (#3114) - dinsdag 30 augustus 2005

Inspecteur Lits is de kleine Cedric nog steeds niet op het spoor gekomen en hij suggereert aan Veronique om de televisie in te schakelen. Xavier Latour gedraagt zich als een lustige weduwnaar. Christophe is ronduit bang dat hij Catherine aan het verliezen is. Guy weet niet waar hij het heeft na het telefoontje van Annemarie’s dokter. Ook Rob krijgt een belangrijke telefoon.

Aflevering 3 (#3115) - woensdag 31 augustus 2005

De emotionele oproep van Veronique in het televisienieuws blijft niet zonder resultaat. Rob is dolblij dat de tournee van zijn vrouwtje er eindelijk op zit. Ook Kobe en Walter hebben iets te vieren. Guy is totaal van streek na zijn bezoek aan Annemarie. Op Gran Canaria blijft Catherine Vlaamse kranten kopen. Jan maakt zich zorgen omdat hij zijn moeder niet kan bereiken.

Aflevering 4 (#3116) - donderdag 1 september 2005

Christophe en Catherine komen in Antwerpen aan, waar ze op zoek gaan naar haar verleden. Rita heeft het aanbod gekregen om op een cruiseschip te zingen. Er gebeuren zeer bizarre dingen in het kantoor van Xavier Latour. Anna verveelt zich stierlijk in het ziekenhuis. Els krijgt het bezoek van een oude bekende. Mieke en Marc verwelkomen twee nieuwkomers in het opvangtehuis, de tweeling Zoë en Noa.

Aflevering 5 (#3117) - vrijdag 2 september 2005

Peter krijgt op kantoor het bezoek van een oude bekende. Albertine legt Albert culinair in de watten sinds zijn echtgenote in het ziekenhuis ligt, maar haar goede zorgen leiden tot misverstanden. Guy maakt kennis met Eline Vaerenbergh, de nieuwe arts van zijn echtgenote Annemarie. Catherine en Christophe pluizen de telefoonboeken uit in de hoop aanwijzingen over haar verleden te vinden.

Aflevering 6 (#3118) - zaterdag 3 september 2005

Veronique heeft er een groot probleem mee om Suzy opnieuw aan te werven, maar dit keer houden haar huisgenoten voet bij stuk. De zangcarrière van Rita zit helemaal in de lift, maar toch loopt ze niet over van enthousiasme. Christophe en Catherine brengen de dag door in Bellewaerde. Mieke vindt dat haar echtgenoot Marc zich zeer vreemd gedraagt.