FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 55 (#3167) - maandag 31 oktober 2005

Linda is verdrietig omdat haar moeder de begraafplaats van haar vader niet wil bezoeken. Kobe legt zijn gelofte af. Tot zijn grote verrassing is Roxanne hierbij aanwezig.

Aflevering 56 (#3168) - dinsdag 1 november 2005

De familie Van den Bossche viert Allerheiligen. Anna is niet te spreken over de gebeurtenissen tijdens de inwijding van Kobe. Het zoontje van Heidi en René heeft windpokken. Sammy heeft slecht nieuws voor Rita.

Aflevering 57 (#3169) - woensdag 2 november 2005

Rita vertelt aan Shirley dat ze tante wordt. Isabelle stort haar hart uit bij Lovely en vertelt haar dat Gustaaf te veel drinkt. Mario stort in na zijn bezoek aan Veronique.

Aflevering 58 (#3170) - donderdag 3 november 2005

Roxanne en Kobe worden nog altijd vermist. Anna praat met haar zoon Jan over het familiegraf. Guy heeft Eline eindelijk nog eens uitgenodigd. Rita vertelt nu pas aan haar echtgenoot het nieuws van Sammy.

Aflevering 59 (#3171) - vrijdag 4 november 2005

Sammy wil Rita’s huwelijk kapot maken. Mieke wil niet dat Dounia op Lennart past. Ten huize Els is de grafkelder het gespreksonderwerp van de dag.

Aflevering 60 (#3172) - zaterdag 5 november 2005

Geert en Jan wonen een voetbalmatch bij. Trudy denkt een manier gevonden te hebben om Suzy jaloers te maken op Yussef. Jan hoopt van ganser harte dat hij de lotto zal winnen.