FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 157 (#3269) - maandag 27 februari 2006

Marie-Rose is van de kaart door het telefoontje van Christophe en ze vraagt raad aan Eline. Ook Marc contacteert de psychiater. Hij wil weten op welke manier hij zijn relatie met Mieke kan redden. Jan krijgt een koude douche wanneer hij in het postkantoor een aangetekende brief moet afhalen. René heeft iets op te biechten.

Aflevering 158 (#3270) - dinsdag 28 februari 2006

René wil niets liever dan de brokken met Heidi lijmen en hij probeert het geld kwijt te geraken. Gustaaf heeft niet bepaald prettig nieuws voor Rita.

Aflevering 159 (#3271) - woensdag 1 maart 2006

Noa en Zoe zoeken een bijverdienste om de traiteurkosten te betalen. Bart gaat op bezoek bij zijn zus.

Aflevering 160 (#3272) - donderdag 2 maart 2006

De lottocijfers blijven door het hoofd van Jan spoken. Kobe speelt voor Cupido en daar wordt vooral zijn vader beter van. Mario maakt zich zorgen over het geld dat Veronique van René heeft gekregen. Xavier blijkt niet zo onschuldig te zijn als iedereen denkt…

Aflevering 161 (#3273) - vrijdag 3 maart 2006

Mieke is niet gelukkig met de komst van Dounia. Marie-Rose en Eline gaan samen tennissen. Mario, Peter en Andreas hebben een bezoek aan de sauna op hun programma staan.

Aflevering 162 (#3274) - zaterdag 4 maart 2006

Rob weet nog steeds niet dat Rita kanker heeft. Mieke geeft aan Eline toe dat ze een tijdje alleen wil zijn.