FANDOM

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 175 (#3287) - maandag 20 maart 2006

Leen trekt in bij haar vriend, Geert. Marie-Rose voelt zich als herboren bij Raf en Suzy in de Ardennen. Raf vraagt haar trouwens om te poseren voor een schilderij.

Aflevering 176 (#3288) - dinsdag 21 maart 2006

Bart betrapt enkele dieven op de werf. Eline is nieuwsgierig naar het resultaat van de DNA-test. Tijdens de zoektocht naar Latours schuiladres wordt er opeens een schot gelost.

Aflevering 177 (#3289) - woensdag 22 maart 2006

Er komt maar geen schot in de plannen van Veronique. Een woedende Jan valt bij Geert binnen, met als resultaat dat Leen nu helemaal geen zin meer heeft om terug naar huis te keren. Noa, Zoë en Eline wachten vol ongeduld op het resultaat van de DNA-test.

Aflevering 178 (#3290) - donderdag 23 maart 2006

In tegenstelling tot Trudy is Eline ontzettend blij met het resultaat van de DNA-test. Noa en Zoë voelen zich dan weer onzeker.

Aflevering 179 (#3291) - vrijdag 24 maart 2006

Trudy begrijpt niet waarom Els toegeeft aan Veronique. Zowel Peter en Andreas als Mario en Jan gaan op zoek naar de schuilplaats van Christel en Xavier. Mieke zoekt Dounia en Marc op in het hotel.

Aflevering 180 (#3292) - zaterdag 25 maart 2006

De hoofdingenieur van Van den Bossche Electronics zorgt voor opschudding. Marie-Rose maakt een einde aan aan haar vakantie in de Ardennen.