FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#3293) - maandag 27 maart 2006

Nick en Marie-Rose brengen een gezellige namiddag door. Als kers op de taart krijgt ze een juweel. Rechercheurs De Laet en Lits doen een inval in de boerderij waar Xavier Latour zich vermoedelijk verschuilt.

Aflevering 182 (#3294) - dinsdag 28 maart 2006

Rechercheur De Laet krijgt het resultaat van de vingerafdrukken die in de boerderij zijn genomen. Xavier Latour wordt ondertussen opnieuw gesignaleerd. Dounia wil Mieke onder vier ogen spreken.

Aflevering 183 (#3295) - woensdag 29 maart 2006

Noa en Zoë kijken vol spanning uit naar hun verhuis. Rita en Rob proberen een oplossing te vinden voor hun financiële problemen. Veronique is kwaad op Mario omdat hij samen met Peter en Andreas op onderzoek gaat. Brenda en Bart kampen met bouwproblemen.

Aflevering 184 (#3296) - donderdag 30 maart 2006

Marc probeert nogmaals met Mieke te praten, maar hij wordt alleen maar meer in de armen van Dounia gedreven. Rita en Rob nemen hun intrek bij Gustaaf.

Aflevering 185 (#3297) - vrijdag 31 maart 2006

Trudy heeft het ontzettend moeilijk met de verhuis van haar zusjes. Rob moet voor het werk naar Duitsland reizen. Trudy, Veronique en Els vliegen elkaar weer in de haren.

Aflevering 186 (#3298) - zaterdag 1 april 2006

Andreas heeft een fantastisch idee voor de mannendag. Hij moet alleen nog de vrouwen zien te overtuigen om mee te gaan. Gustaaf belt in paniek naar René. Raf en Nick gaan een tennisduel aan met Marie-Rose als inzet. Jan kampt weer met lottokriebels.