FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 193 (#3305) - maandag 10 april 2006

Rita ontvangt een brief van Pierrot. Nick gaat op bezoek bij Marie-Rose. Trudy wil het fijne weten van het bizarre gedrag van haar schoonmoeder. De mannendag bezorgt Mario nog meer problemen bij Veronique.

Aflevering 194 (#3306) - dinsdag 11 april 2006

Jan bereidt zich voor op de verkiezingen. Mieke deelt met Eline haar frustraties over Marc. Raf confronteert Nick met zijn vermoedens. Marie-Rose laat zich door Eline hypnotiseren om de identiteit van haar aanrander te achterhalen.

Aflevering 195 (#3307) - woensdag 12 april 2006

Marie-Rose legt bij de politie klacht neer tegen haar aanrander. Mieke heeft slecht nieuws voor Marc en ze overweegt om een advocaat in te schakelen.

Aflevering 196 (#3308) - donderdag 13 april 2006

Er vallen harde woorden wanneer Els en Andreas hun verhuisplannen onthullen. Lits verdenkt Raf van de aanranding. Noa maakt zich zorgen over de nieuwe job van Zoë.

Aflevering 197 (#3309) - vrijdag 14 april 2006

De familie maakt zich klaar om Pasen te vieren. Trudy ziet een familiefeest niet echt zitten en door deze houding krijgt ze ruzie met Els.

Aflevering 198 (#3310) - zaterdag 15 april 2006

Peter neemt Trudy onder handen over haar gedrag. Rob en Rita gaan op bezoek bij Pierrot. Anna kijkt vol spanning uit naar het Paasfeest, dat Kobe georganiseerd heeft.