FANDOM

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 205 (#3317) - maandag 24 april 2006

Anna en Albert kijken uit naar hun jubileum. Bart wordt bij de vrederechter verwacht. Mieke heeft het moeilijk met het feit dat haar zoontje Lennart de dag met Marc doorbrengt.

Aflevering 206 (#3318) - dinsdag 25 april 2006

Dounia en Marc overwegen om samen een praktijk op te starten. Rita en Linda zoeken een geschikt cadeau voor de huwelijksverjaardag van Anna en Albert. Trudy spelt haar zussen de les en neemt hen mee naar de hoerenbuurt. Andreas heeft een huis gekocht…

Aflevering 207 (#3319) - woensdag 26 april 2006

Walter vindt een oplossing voor het probleem van René, maar dit is niet zonder risico’s. Els en Suzy nemen een kijkje in het huis dat Andreas gekocht heeft. Lovely komt op bezoek. Zoë schrijft zich in bij een uitzendkantoor.

Aflevering 208 (#3320) - donderdag 27 april 2006

Dounia en Marc vinden hun droomhuis met praktijkruimte en ze vertellen Mieke meteen het goede nieuws. Bart en Brenda willen de vrede tussen Jan en Leen bewaren.

Aflevering 209 (#3321) - vrijdag 28 april 2006

Rita wil dat Pierrot naar het feestje van de bomma komt. Marc doet bij Elke zijn beklag over Mieke. Trudy en Els schuimen alle meubelzaken af.

Aflevering 210 (#3322) - zaterdag 29 april 2006

Jan heeft er een groot probleem mee dat zijn tienerzoon Maarten niet wil meegaan naar het jubileumfeest van Anna en Albert. Maarten is trouwens niet de enige die afhaakt voor het feest. Peter, Mario en Andreas zetten voorlopig een punt achter hun mannendag. Leen en Geert maken ruzie.